Sony 610i hukommelses problem
Fra : HANS-HENRIK ELLEKÆR

Dato : 09-02-07 14:41

Jeg har netop købt en ny mobilos - en Sony 610i.

Jeg har mange sms´er jeg gerne vil gemme og er nu allerede stødt på et
problem.
Jeg har kun 11 gemte sms´er i telefonen og nu siger telefonen at hukommelsen
er næsten fuld.

Jeg har - efter bedste evne - været manualen igennem og kan ikke finde ud af
hvorfor.
Den foreslå bare at jeg genstarte telefonen eller sletter beskeder. Og det
er jo netop det, jeg gerne ville undgå.

Kan man ikke lave egne mapper, som ikke er på SIM kortet eller gemme
beskeder på memorykortet, der er nemlig masser af plads.
Hvad gør jeg, please hjælp...

hilsen
Hans-Henrik Ellekær

Fra : HANS-HENRIK ELLEKÆR

Dato : 09-02-07 20:21

Hej, jeg glemte at skrive det er en Sony K610i det drejer sig om.