Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Det første dukkert
Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 30-06-01 12:55

Hej gruppe,

Jeg ved ikke om det jeg gør nu, er velset i denne gruppe, men jeg tager
chancen:

I går var jeg lige ude ved stranden (vejret var jo så dejligt) og snuppede
en serie af den første dukkert. Den ligger på

http://hjem.get2net.dk/bif/jacobwaage/galleri.htm

Billederne er taget med et digitalt Olympus 990 i SHQ-kvalitet, 1600x1200
pixels. Stranden er Flovt Strand ved Haderslev.

Kommentarer er velkomne.

--
Jacob W. Jensen | Rektor Flinks Reality Show
web: http://jacobwaage.dk | -> http://boca.dk/rektor/

Fra : lehd

Dato : 30-06-01 21:54

Hej Jacob
Jeg syntes dine billeder er rigtigt gode, de er skarpe, har liv og
bevægelse.
Specielt badetur 08 kan jeg godt lide.
mvh Kirsten lehd

Fra : S. G. Nielsen

Dato : 30-06-01 22:48

Hej Jacob

Fine sager, leg har lige et spørgsmål til lay outet. Hvordan laver du rammen
om billederne, også dias looket på dit site?

Hejsa Søren

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 30-06-01 23:19

> Fine sager, leg har lige et spørgsmål til lay outet. Hvordan laver du
rammen
> om billederne

Det er såmænd blot redigeret i Paint Shop Pro vha. den traditionelle "Sæt
ind"-
kommando. Selve rammen har jeg fundet på en eller anden amerikansk
hjemmeside
for noget tid siden. Jeg har lige lagt rammen op til interesserede:

http://hjem.get2net.dk/bif/jacobwaage/standardramme_768x520.jpg

- rammen er tilpasset fotos på præcis 768 x 520 pixels. I skal være velkomne
til at lege lidt med den :)

> også dias looket på dit site?

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener med "dias-look".

Fra : lehd

Dato : 01-07-01 07:54

<Jeg er ikke helt med på, hvad du mener med "dias-look".

Hej
Jeg er sikker på det er logoet med dit foto og navn, der er noget dias over
, jeg kan godt lide den måde du har lavet det på.
mvh Kirsten Lehd

Fra : lehd

Dato : 01-07-01 07:59

http://hjem.get2net.dk/bif/jacobwaage/galleri.htm

Din url ?
når man så klikker på linket under dit foto får man
http://jacobwaage.dk/

Den kan jeg ikke helt greje, det ser ud som om samme side rent fysisk er på
begge domain's ? men det er nok ikke rigtigt ?
mvh Kirsten Lehd

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 01-07-01 09:38

> Din url ?
> når man så klikker på linket under dit foto får man
> http://jacobwaage.dk/

Egentlig off-topic her i gruppen, men sagen er den at min
hjemmeside ligger på Get2Nets server. Domænet jacobwaage.dk
leder blot videre til Get2Nets server. Servicen kan købes
hos http://www.150.dk

> Den kan jeg ikke helt greje, det ser ud som om samme side rent fysisk er

> begge domain's ? men det er nok ikke rigtigt ?

Nej, selve siden ligger kun hos Get2Net.

Fra : me

Dato : 01-07-01 14:56

Jeg får en "403 - access denied" side?
Warum?

mvh
ha

Fra : Jacob W. Jensen

Dato : 01-07-01 15:16

> Jeg får en "403 - access denied" side?
> Warum?

Mine billeder er for populære ... :) Trafikgrænsen på 100 MB/døgnet er
blevet overskredet, så de har lukket for min hjemmeside.

Billederne (og et par nye serier) kan ses på http://boca.dk/galleri/ indtil
Get2Net åbner for trafikken igen.

Fra : De zebra ontwerp

Dato : 03-07-01 01:50

Hi Jacob,
Nice pictures ... wish ... wish I were on Haderslev Strand ... ;^o

> Billederne er taget med et digitalt Olympus 990 i SHQ-kvalitet, 1600x1200
> pixels. Stranden er Flovt Strand ved Haderslev.

Med venlig hilsen fra Holland, De zebra