startspærre på bilen
Fra : jan

Dato : 07-02-07 19:41

Hej,

Jeg har fået købt mig en brugt bil,
Jeg vil gerne have startspærekoden, den fik
jeg ikke med da jeg købte bilen.

kan man få koden et sted ?
eller evt få en ny kode ?

mvh

Jan

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-02-07 19:52

"jan" <janr31@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg har fået købt mig en brugt bil,
Jeg vil gerne have startspærekoden, den fik
>jeg ikke med da jeg købte bilen.

Den sidder i den org. nøgle. Har du den, kan bilen startes, hvon' kom du
hjem?..

Fra : jan

Dato : 07-02-07 21:37

On 7 Feb., 19:52, "Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tab...@os.dk>
wrote:

> Jeg vil gerne have startspærekoden, den fik

> Den sidder i den org. nøgle. Har du den, kan bilen startes, hvon' kom du
> hjem?..

Jeg bruger normalt min nøgle, og den starter fint.. med min nøgle,
men der er nogle gange den ikke virker... så det at jeg skal bruge en
kode
for at starte min bil

Fra : BT

Dato : 07-02-07 22:35

>Jeg bruger normalt min nøgle, og den starter fint.. med min nøgle,
>men der er nogle gange den ikke virker... så det at jeg skal bruge en
>kode
>for at starte min bil

Det lyder som om det er en Fiat du har ;)

Men hvis du henvender dig til din lokale autoriseret værksted, og snakker
lidt for din syge moster.
Så kan de sikkert skaffe den for dig,,
Det er lykkedes for mig en gang. Så mon ikke også det skulle være muligt for
dig

/BRian

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-02-07 17:36

> [...]

>Jeg bruger normalt min nøgle, og den starter fint.. med min nøgle,
men der er nogle gange den ikke virker... så det at jeg skal bruge en

Det kan ligeså godt være læse-spolen som er def. . Fx. har det været/ er
std. fejl på Skoda, fordi stikket er dårlig kvalitet. Det er ikke smart, at
bilen godt vil køre dig ud over Lars Tynskii's marker, men ikke tilbage :((.