IE 5.01 crash
Fra : tidemann

Dato : 09-02-07 00:27

Jeg har hentet denne: http://tredosoft.com/Multiple_IE og de første tre
dage virkede de fint!
Nu vil 5.01 ikke mere, der kommer en boks med at IE har fundet en fejl. Jeg
har prøvet at slette hele skidtet og hente det igen, med samme resultat.

Er der andre muligheder for at teste i 5.01 ?
Jeg har også prøvet med denne her:
http://browsers.evolt.org/download.php?/ie/32bit/standalone/ie501sp2_nt.zip
det duer heller ikke.

Hmm jeg har vist hentet opdateringer til xp, kan det have noget at sige?

--
Mvh Marianne
design af: www.dhejne.dk - www.ragdollys-cat-link.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 19-02-07 11:56

tidemann skrev:
> [...]
> Nu vil 5.01 ikke mere, der kommer en boks med at IE har fundet en fejl.
> Jeg har prøvet at slette hele skidtet og hente det igen, med samme

Citat fra Yousif's hjemmeside:
Sometimes IE5, IE5.5 and IE6 crash unexpectedly.

Så måske blot en smule tålmodighed?

> Er der andre muligheder for at teste i 5.01 ?
> Jeg har også prøvet med denne her:
> http://browsers.evolt.org/download.php?/ie/32bit/standalone/ie501sp2_nt.zip
> det duer heller ikke.

Du fortæller ikke om du har IE7 installeret.
Procedurerne er lidt forskellige, alt
efter om du har installeret IE7 normalt, eller
om du fortsat kører med IE6 som den normale
Windows browser.

Jeg har igennem et års tid - før IE7 blev
frigivet helt - kørt med IE6 som den normale Windows
browser, samt med den IE7 Standalone version,
Yousif også skriver om, tillige med IE5 fra
Peter-Paul Kochs opskrift:
http://www.quirksmode.org/browsers/multipleie.html

Det har virket uhyre stabilt.

Et råd om installation og afinstallation:
Jeg har for længst gjort det til en vane at
lave et gendannelsespunkt før jeg
installere nogetsomhelst på min computer.
Det synes jeg jeg har haft megen gavn af,
især når man sysler med Microsofts egne
produkter, og da ganske særligt med IE.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : tidemann

Dato : 25-02-07 18:36

Jørgen Farum Jensen wrote:

> Jeg har igennem et års tid - før IE7 blev
> frigivet helt - kørt med IE6 som den normale Windows
> browser, samt med den IE7 Standalone version,

Det er også denne model jeg kører med (pil op)

> [...]
> lave et gendannelsespunkt før jeg
> installere nogetsomhelst på min computer.
> Det synes jeg jeg har haft megen gavn af,

Jeg havde opdateret fra microsoft, disse opdateringer fjernede jeg.
Så kørte det igen.