LAngsom IE7
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 08-02-07 22:19

Jeg har installeret den nye IE7 på dansk.

Fra : John

Dato : 09-02-07 06:57

"Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har installeret den nye IE7 på dansk.
> Jeg synes det tager uhyggelig langsom til, inden siden kommer
> frem
> første gang.

Tip:

"Microsoft has quietly released an update for Internet Explorer
that fixes a problem with the browser's phishing shield. The
feature that protects against fraudulent Web sites, new in IE 7,
in some cases could bog down computers running Windows, according
to an article on Microsoft's support site published Tuesday. This
could happen when a Web page contains many frames or when a user
browses many frames in a short time"

http://news.com.com/Microsoft+speeds+up+phishing+shield+for+IE+7/2100-1002_3-6144342.html?tag=cd.hed

Mvh John

Fra : Janner

Dato : 09-02-07 17:53

> Jeg har installeret den nye IE7 på dansk.

Ikke fordi det løser problemet ... men ..

Da jeg for noget tid siden installerede 7.0 oplevede jeg nøjagtigt det samme
.......... gaaaaab blev så træt af det at 7.0 røg ud igen.

Men en dag var der nye opdateringer og fruen sagde bare ja ja ja (dejlig
pige iøvrigt) og så wolla havde jeg 7.0 igen .... Denne gang uden træghed
sjovt nok ..

Så måske er den go nok den update du bliver linket til ... prøv den

Fra : John

Dato : 09-02-07 18:31

"Janner" <notvalid@notvalid.notvalid.notvalid> skrev i en
meddelelse

> Men en dag var der nye opdateringer og fruen sagde bare ja ja
> ja (dejlig pige iøvrigt) og så wolla havde jeg 7.0 igen ....
> Denne gang uden træghed sjovt nok ..

Ikke for at være lyseslukker, men prøv at checke, om anti
phishing er aktiveret...

> Så måske er den go nok den update du bliver linket til

Jaja, se hvad Bill skriver:

".. When you use Windows Internet Explorer 7 to visit a Web page,
the computer may respond very slowly as the Phishing Filter
evaluates Web page contents .. Internet Explorer 7 evaluates the
whole Web page when you browse a frame. Therefore, CPU usage may
be very high .. To resolve this problem, download and install the
following update .."

http://support.microsoft.com/kb/928089

Har netop installeret IE7 + ovennævnte opdatering, og, jaja.. IE7
er stadig ingen hurtigløber på min 'ældre' pc :)

OT: Mere fra Bill på tirsdag: ".. Microsoft on Tuesday plans to
release a dozen security bulletins, including a "critical" one
for its own anti-spyware and other security products .."

http://news.com.com/Microsoft+to+deliver+patches+by+the+dozen/2100-1002_3-6157698.html?tag=cd.top

Mvh John

Fra : John

Dato : 18-02-07 16:11

> [...]

> Da jeg for noget tid siden installerede 7.0 oplevede jeg
> nøjagtigt det samme ......... gaaaaab blev så træt af det at

Samme her. Den er s'gu' for irriterende sløv på min ældre pc (900
Mhz/1 GB ram). Også fruen i huset har kasseret IE7 (hendes pc:
1.8 GHz/1 GB ram)

Prøvede også lige Google's nye Web Accelerator. Den endte også i
skraldespanden.

Kører så igen IE6 + Maxthon browser. Det virker :)

Mvh John

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 17-02-07 10:39

Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere ie7.
Da jeg gjorde det i aftes kunne jeg ændre i laninstillinger, så der ikke
var flueben i nogle af de øverste valg. Det virkede - IE7 fik kontakt
til hjemmesiderne ret hurtigt.

Nu til morgen er der igen flueben i:
Brug script til automatisk konfiguration:http://localhost:9100/proxy.pac
Når jeg fjerner fluenbenet kommer det igen automatisk.

Hvad betyder det???

Peder

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-02-07 13:15

Den 17-02-07 10.38 skrev Peder Hanghøj følgende:
> Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere ie7.
> Da jeg gjorde det i aftes kunne jeg ændre i laninstillinger, så der ikke
> var flueben i nogle af de øverste valg.

Men du har flueben i det nederste valg? Har du nogen grund til at køre
med en proxy?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 17-02-07 17:46

Hver gang jeg fjerner det, kommer det igen.
Det er nok noget spyware eler lignende??

Peder

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 17-02-07 18:31

Den 17-02-07 17.46 skrev Peder Hanghøj følgende:
> Hver gang jeg fjerner det, kommer det igen.
> Det er nok noget spyware eler lignende??

Ja, det er også, hvad siderne i Carls link siger. Det vil nok være en
god ide at installere HiJackThis og få hjælp af nogen med kendskab til
den slags, fx:
http://www.spywarefri.dk/forum

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis tetris-klon i form af Tetrix.

Fra : Carl Drud

Dato : 17-02-07 13:24

Peder Hanghøj <peder@hanghoej.dk> writes:

> Nu til morgen er der igen flueben i:
> Brug script til automatisk konfiguration:http://localhost:9100/proxy.pac
> Når jeg fjerner fluenbenet kommer det igen automatisk.
>
> Hvad betyder det???

Måske noget spyware?

http://www.google.dk/search?hl=da&q=localhost+9100+proxy.pac&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=&aq=t&oq=localhost+%3A9100

Carl

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 18-02-07 17:40

Jeg har fundet problemet.
Jeg har afprøvet et Google webaccelerator. Da jeg fjernede den virkede
det hele.
Tak for jeres hjælp.

Peder