MS Windows
briani 27239
Fjerne Windows Mail i Vista?
Fra : Peter [5260]

Dato : 07-02-07 23:03

Hej,

Jeg har netop investeret i en ny PC med Vista Home Premium, og jeg har
installeret min gamle udgave af MS Office 2000 på den (Word, Excel,
Access, PowerPoint og Outlook).
Mit problem er, at Windows Mail (WM, ny udgave af Outlook Express)
blander sig i min Outlook2000-installation, så bl.a. adressekartoteket/
kontaktpersoner ikke funger korrekt.

Kan man fjerne WM på en Vista?
Hvis "nej": hvordan får jeg let flyttet emails og adresser fra
Outlook2000 (*.pst) til WM?
Jeg kender godt import/eksport-funktionerne, men der er ikke rigtig
noget overlap mellem disse 2 versioner, og når jeg beder WM om at
importere fra Outlook's pst-fil, bliver WM lukket ned af Windows.

Pft
Peter

Fra : Peter Martinsen

Dato : 08-02-07 02:17

"Peter [5260]" <aktieanalytiker@gmail.com> wrote in message
[...]

Hej Peter

Bruger her Office 2003, og jeg har bare slettet mailkontoen i WM, og bruger
så Office 2003 til
mail uden problemer.

WM bruges kun til Nyhedsgrupperne.

Mvh Peter

Fra : Peter [5260]

Dato : 08-02-07 09:31

On 8 Feb., 02:16, "Peter Martinsen" <petermartin...@thorsager.dk>
wrote:
> [...]
>
> Hej Peter
>
> Bruger her Office 2003, og jeg har bare slettet mailkontoen i WM, og bruger

Tak for svar.
Har lige "opdaget", at Office2000 ikke står på MS'
kompatibilitetsliste til Vista - kun Office2003 og -2007 er nævnt, så
det er måske på tide at opgradere den gamle Office-pakke
/P