MS Windows
briani 27239
Problemer med Vista, Flash samt javascript~
Fra : Peter Jensen

Dato : 07-02-07 19:48

Hejsa NG

Er der andre Vista brugere end jeg, der ikke har mulighed for at se sider
som f.eks
http://wwww.youtube.com og http://www.sigost.com/

Jeg har tillader JavaSrcript at blive afviklet i min browser, og har flere
gange hentet og
installeret flash 9.0, uden det er muligt for mig at benytte disse site's

På Adobe's egen hjemmeside afvikles Flash fint, og flash er iflg hjemmesiden
korrekt
installeret i min IE 7.0

Andre der har mere held

Peter Jensen

Fra : Peter Jensen II

Dato : 07-02-07 19:53

> http://wwww.youtube.com og http://www.sigost.com/

Tastefejl, naturligvis http://www.youtube.com et 'w' for meget,
dog stadig galt med afviklingen af siden

Mvh
Peter Jensen

Fra : Gamle

Dato : 07-02-07 20:40

Peter Jensen wrote:
> [...]
> flere gange hentet og
> installeret flash 9.0, uden det er muligt for mig at benytte disse

Der er en udgave til Firefox og en til Outlook Ekspress. OE skulle være den
samme som den i Vista.
Er du sikker på du har hentet den rigtige flashplayer?
Firefox størrelse 1.410.480
OE størrelse 1.175.648
Mvh.
Torben

Fra : Peter Jensen II

Dato : 07-02-07 21:25

> OE størrelse 1.175.648

Du mener naturligvis IE?

Jeg følger installations proceduren på deres hjemmeside. Jeg fandt et
program hos adobe
der kunne afinstallerer Flash. Dette gjore jeg, genstartede IE og fulgte
installations proceduren
endnu en gang - nu fungere det som det skal??? Måske skyldes det at den
vista flashplayer
der var installeret med IE var af MS egen flash afvikler (ActiveX??)

Tak for tippet, nu virker begge sites igen hos mig

Mvh
Peter Jensen

Fra : Gamle

Dato : 07-02-07 21:43

Peter Jensen II wrote:

> Du mener naturligvis IE?
>
> Tak for tippet, nu virker begge sites igen hos mig

Ja selvfølgelig mente jeg IE. Det var godt det virkede og tak for
tilbagemeldingen.

Mvh.
Torben

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 07-02-07 21:25

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Der er en udgave til Firefox og en til Outlook Ekspress. OE skulle være
> den samme som den i Vista.
> Er du sikker på du har hentet den rigtige flashplayer?

Har præcis samme probleme som beskrevete originalt i artiklen!

Håber nogle kan løse det! Har ledt med lys og lygte....! (Oki, lys OG lygte)

/ Jonas

Fra : Peter Jensen II

Dato : 07-02-07 21:45

> Håber nogle kan løse det! Har ledt med lys og lygte....! (Oki, lys OG
> lygte)

Hejsa,...

Prøv at afinstallere din flashplayer med dette program

http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157

Genstart IE. Følg derefter installationproceduren fra adobe

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW

Mvh
Peter Jensen

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 07-02-07 21:53

"Peter Jensen II" <mail@icedesign.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=tn_14157
> Genstart IE. Følg derefter installationproceduren fra adobe

Hej Peter!

Perfekt - Så virker Youtube! Tusind tak for hjælpen!

/ Jonas

Fra : JSH [9800]

Dato : 07-02-07 22:31

Tak for hjælpen