Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Undgå browser/OS-identifikation
Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-02-07 22:14

Jeg bruger Firefox og Privoxy. Hvordan kan jeg undgå at hjemme-
sider kan identificere min browser og mit styresystem?

Er den mulighed ikke indbygget i Privoxy et sted? Jeg synes ikke
jeg kan finde noget om det.

Jeg ønsker ikke at slå JavaScript fra.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-02-07 10:58

Lars Stokholm skrev:

> Jeg bruger Firefox og Privoxy. Hvordan kan jeg undgå at
> hjemme- sider kan identificere min browser og mit styresystem?

Kender ikke et hak til Privoxy, men efter et hurtigt kig i
manualen vil jeg gætte på at du kan bruge et filter på
<http://www.privoxy.org/user-manual/actions-file.html#FILTER-CLIENT-HEADERS>
--
Bolig søges. Andel eller leje i Emdrup, Nordvest, Nørrebro,
Søborg eller Brønshøj, max 6000 pr. måned. Kontakt pr. mail -