Spam fra M1
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-07 11:13

Hej alle

Jeg er i dag blevet spammet af M1. Der er naturligvis røget en
klage afsted omgående til dansk (at) spamklage dk. Samtidig
besluttede jeg at jeg aldrig vil være kunde hos M1 - om de så
ville betale mig for det.

Jeg ved godt at snak om spam normalt hører hjemme i
dk.admin.netmisbrug, men jeg ville gerne lige høre om andre
herinde også er blevet spammet.

--
Bertel

Fra : Erling S.

Dato : 06-02-07 11:50

Bertel Lund Hansen skrev:
> [...]
>
> Jeg ved godt at snak om spam normalt hører hjemme i
> dk.admin.netmisbrug, men jeg ville gerne lige høre om andre

Hej.
Jeg vil lige høre lidt om på hvilken måde det er sket?
De må jo ha' fået din email-adresse på en eller anden måde,
måske igennem en trediepart?
/Erling

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 06-02-07 11:54

Tror snarer det er Bertel's mobilnummer....

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-07 13:00

Erling S. skrev:

> Jeg vil lige høre lidt om på hvilken måde det er sket?
> De må jo ha' fået din email-adresse på en eller anden måde,
> måske igennem en trediepart?

De har sendt til min offentlige adresse, altså
unospamo@lundhansen.dk. Den er helt offentlig (brugt i mange
indlæg og står direkte på flere hjemmesider).

Jeg gætter på at de har den fra denne her debatgruppe.

--
Bertel

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-02-07 12:43

> [...]
>
> Jeg ved godt at snak om spam normalt hører hjemme i
> dk.admin.netmisbrug, men jeg ville gerne lige høre om andre

Har også fået mail... På min hotmail-adresse... Har tidligere været
kunde der men det var med en anden adresse, kan ikke mindes jeg
nogensinde har brugt hotmail-adressen i den sammnhæng.. Men det faktum
at jeg kun er 99,9% sikker gør at jeg ikke umiddelbart vil melde den..

--
Michael

Fra : Jesper Hansen

Dato : 06-02-07 20:13

> [...]
>
> Jeg ved godt at snak om spam normalt hører hjemme i
> dk.admin.netmisbrug, men jeg ville gerne lige høre om andre

Hejsa

Jeg har også fået deres reklame, men den kommer fordi jeg er tilmeldt deres
"gratis sms sender".

Men den ryger i blokeret post. ;)

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Nicolai L

Dato : 06-02-07 21:09

> Jeg ved godt at snak om spam normalt hører hjemme i
> dk.admin.netmisbrug, men jeg ville gerne lige høre om andre
> herinde også er blevet spammet.

De ahr i hvert fald ikke nogle hæmninger med det skidt de afsender. Jeg
modtager dem også, men jeg er desværre ikke sikker på om jeg selv har
tilmeldt mig dem, i forbindelse med at jeg tilmeldte mig diverse
konkurrencer på nettet.

> --
> Bertel
> http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/

Nicolai

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 07-02-07 18:46

> [...]
>
> Jeg ved godt at snak om spam normalt hører hjemme i
> dk.admin.netmisbrug, men jeg ville gerne lige høre om andre

Ja jeg er før blevet spammet af det lorte firma til M1.

Carsten

Fra : 2

Dato : 13-02-07 11:03

On Tue, 6 Feb 2007 11:12:53 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg ved godt at snak om spam normalt hører hjemme i
>dk.admin.netmisbrug, men jeg ville gerne lige høre om andre

Ja spam er noget værre noget.
Men hvad der er værre at desværre være kunde hos dem, og jeg er ved at
afmelde, da de simpelhen svindler med pengene på konto ved at trække
diverse gebyr og for viderestilling, også på tidspunkter hvor mtfl
har været slukket.

Så hold jer fra M1!!!!!