Godt køb eller ej. SE K800i
Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-02-07 16:33

Hej

Jeg har bestilt en SE K800i, som jeg håber har gjort et godt valg.
Fik den til 2400 kr uden abonnement.

Er det virkelig en lækker telefon eller hva`?

Mvh Poul

Fra : Nicolai L

Dato : 05-02-07 20:48

"Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har bestilt en SE K800i, som jeg håber har gjort et godt valg.
> Fik den til 2400 kr uden abonnement.
>
> Er det virkelig en lækker telefon eller hva`?

Nej, det er den ringeste telefon jeg længe har haft. Dårlig kvalitet hele
vejen igennem og fyldt med fejl.

Fra : KE Kofod

Dato : 05-02-07 21:31

Nicolai L skrev:
> "Poul Johannsen" <dsl343699@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er den ringeste telefon jeg længe har haft. Dårlig kvalitet hele
> vejen igennem og fyldt med fejl.

Hvilke fejl taler du om her ???.
Jeg har ingen fejl på min efter en firmware opdatering !.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Nicolai L

Dato : 05-02-07 21:57

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke fejl taler du om her ???.
> Jeg har ingen fejl på min efter en firmware opdatering !.

Jeg glemte smiley'en.

Han spørger efter erfaringer, men han har allerede bestilt den. De fleste
plejer jo at gøre det i omvendt rækkefølge. :)

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 06-02-07 13:40

Poul Johannsen wrote:

> Jeg har bestilt en SE K800i, som jeg håber har gjort et godt valg.

Timing er alt. Dagen efter annoncerede SE afløseren:

http://www.mobil.nu/ArticlePages/200702/06/20070206105850_MDK911/20070206105850_MDK911.dbp.asp

> Er det virkelig en lækker telefon eller hva`?

Jeg er meget tilfreds med min.

Ebbe

Fra : Poul Johannsen

Dato : 06-02-07 20:51

Hej

> Timing er alt. Dagen efter annoncerede SE afløseren:

Ja det går hurtigt i mobilverden

> Jeg er meget tilfreds med min.

Også her. Jeg bestilte min i går og fik den med posten i dag. Ja det var
hurtigt.
Fed mobil.

Mvh Poul

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 06-02-07 19:56

On Mon, 5 Feb 2007 16:33:22 +0100, "Poul Johannsen"
<dsl343699@vip.cybercity.dk> wrote:

>Hej
>
>Jeg har bestilt en SE K800i, som jeg håber har gjort et godt valg.
>Fik den til 2400 kr uden abonnement.
>
>Er det virkelig en lækker telefon eller hva`?
-----------------------
Ja det er vel smag og behag - jeg har en og den er den bedste mobil,
jeg nogensinde har haft - absolut ingen problemer. Har endda lyst til
at give komen én også istedet for hendes gamle NOKIA.
men der er jo nok en masse andre, der synes den er noget skidt
))))
Mogens

Fra : Poul Johannsen

Dato : 06-02-07 20:54

Hej

> Ja det er vel smag og behag - jeg har en og den er den bedste mobil,
> jeg nogensinde har haft - absolut ingen problemer. Har endda lyst til
> at give komen én også istedet for hendes gamle NOKIA.

Jeg har haft flere forskellige nokiaer og en SE K750i.
K800i er nu den bedste mobil jeg har haft.

> men der er jo nok en masse andre, der synes den er noget skidt

Det er jo smag og behag.

Mvh Poul

Fra : Nicolai L

Dato : 06-02-07 21:07

> Jeg har haft flere forskellige nokiaer og en SE K750i.
> K800i er nu den bedste mobil jeg har haft.

Det var hurtigt.

> Det er jo smag og behag.

Jeg har også altid haft Nokia, og det bedste jeg nogensinde har gjort,
mobilmæssigt, var at skifte til SE. Så det kan vel ikke være helt galt.

> Mvh Poul

Nicolai