Spil til mobil
Fra : -USH-

Dato : 04-02-07 22:26

Hej gruppe

Jeg har fået et Nokia 6131, og har derfor endelig fået muligheden for at
hente diverse spil til tidsfordriv.

Men, kan I anbefale nogen spil, samt evt. steder man kan købe dem?

Jeg er mest til strategi-tænke-agtige spil, af og til action, men slet ikke
sport.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Mikael Schøler

Dato : 05-02-07 13:27

-USH- wrote:
> [...]
>
> Men, kan I anbefale nogen spil, samt evt. steder man kan købe dem?
>
> Jeg er mest til strategi-tænke-agtige spil, af og til action, men slet ikke

der findes jo tonsvis af sider hvorfra man kan købe spil. En af de mere
kendte er nok www.gameloft.com

Fra : -USH-

Dato : 07-02-07 12:00

Mikael Schøler skrev:

> der findes jo tonsvis af sider hvorfra man kan købe spil. En af de
> mere kendte er nok www.gameloft.com

Hm, det var nu ikke den store succes. De har fået mine penge og mit tlf.nr.
(inkl. landekode) for en halv times tid siden, og jeg har stadig ikke fået
noget fra dem. Desuden kan deres side til at gensende downloadlinks ikke
genkende mit tlf.nr.

Jeg har skrevet til dem, og venter i spænding.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-