samsung E730 til PC
Fra : Nørholm

Dato : 04-02-07 19:01

Jeg har en Samsung E730 og et kabel SAM D500, men mangler noget software for
at kunne etablerer en forbindelse til PC. Hvilket software skal bruges for
at få denne forbindelse op at stå?

Vh
Pernor

Fra : Poul Erik

Dato : 04-02-07 20:57

"Nørholm" <per.n.rasmussen(-spam)@stofanet.dk> wrote in message
> Jeg har en Samsung E730 og et kabel SAM D500, men mangler noget software
> for at kunne etablerer en forbindelse til PC. Hvilket software skal bruges
> for at få denne forbindelse op at stå?

Jeg bruger den software som findes på Samsungs hjemmeside.

http://www.samsung.com/dk/products/mobil_old/mobil_old/mobiltelefon/sgh_e730.asp

Se under "downloads"

Mvh. Poul Erik

Fra : Nørholm

Dato : 05-02-07 14:17

"Poul Erik" <pe1510@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Nørholm" <per.n.rasmussen(-spam)@stofanet.dk> wrote in message
>>
> Jeg bruger den software som findes på Samsungs hjemmeside.

> [...]
Tak for hjælpen. jeg forsøger.
Pernor

Fra : Poul Erik

Dato : 06-02-07 16:31

> Tak for hjælpen. jeg forsøger.
> Pernor

Jeg kan se under "Add or Remove programs" at jeg har følgende installeret.

Samsung mobile USB modem
Samsung PC studio 2.0 PIM & file manager
Samsung PC studio PC sync

Det virker både med kabel og Blue Tooth

Jeg bruger næsten altid USB kabel da telefonen så også bliver ladet op.

Mvh. - Poul Erik