Airtalk
Fra : Lars C

Dato : 03-02-07 10:43

Er der nogen herinde der kender til Airtalk? http://www.airtalk.dk
Tilsyneladende har de samme ejer som Unoeuro. Iflg. cvr.dk så er et af
deres binavne da også Unoeuro :)

Hos Airtalk kan man få en enhedspris (69 øre), samt vælge en gave som
man åbenbart får smidt i hovedet og en masse andet.

Gad vide hvor mange mobilselskaber det firma vil starte :)

--
Lars C

Fra : Jesper Hansen

Dato : 03-02-07 11:34

"Lars C" <no@go.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> man åbenbart får smidt i hovedet og en masse andet.
>
> Gad vide hvor mange mobilselskaber det firma vil starte :)

Det jeg hæfter mig mest ved, er taksering pr. påbegyndt minut og en gprs
pris på 15 kr. pr mb.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 03-02-07 14:13

Lars C skrev:

> Er der nogen herinde der kender til Airtalk?

GPRS pris pr. mb data send/modtag 15,00 kr.

Hans

Fra : mikkel

Dato : 15-02-07 17:22

Ja, Aitalk er Den Blå Avis nye mobilselskab. Om UnoTel så er medejer
på den ene eller anden måde ved jeg ikke - men UnoTel kører jo også
kundeservice for Punkt1Mobil - mod betaling, uden at UnoTel ejer noget
af Punkt1Mobil. Det er nok også derfor UnoTel er blevet ligeglade med
deres egne kunder - og har indført kæmpe prisstigninger.

Bemærk venligst at Airtalk afregnes pr. påbegyndt minut - og det
bliver ret dyrt i længden. Så må CBB eller MTEL da være et bedre
alternativ.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-02-07 18:06

mikkel skrev:

> Bemærk venligst at Airtalk afregnes pr. påbegyndt minut - og det
> bliver ret dyrt i længden. Så må CBB eller MTEL da være et bedre
> alternativ.

Det er ikke nødvendigvis dyrt med minutafregning. De to
selskabers pris som jeg har regnet på, balancerer ved en
samtaletid på 2½ minut. Hvis de fleste samtaler varer længere, er
det billigere end deres pris med sekundafregning.

Det er mest reelt at betragte minutafregning som om
opkaldsafgiften er forhøjet med et halvt minuts pris oveni de 50
øre som de opgiver som opkaldstakst ved minutafregningen.

--
Bertel

Fra : mikkel

Dato : 16-02-07 13:52

Det er ikke helt rigtigt, Berel. CBB SEKUND vil altid være billigere
end Airtalk, fordi CBB også tager 69 øre - men sekundaftegnet!

Desuden tager Airtalk 20 øre for en sms, 15 kr/MB GPRS - og så lad os
ikke glemme at de også tager betalingsgebyr som CBB heller ikke tager.
CBB vil derfor ALTID (ivhertald som priserne er nu) være billigere end
Airtalk - uanset hvor længe man taler.

Iøvrigt mege trist med de nye megahøje priser hos UnoTel. Vi må glæde
os til, at stifteren af Telmore, Frank Rasmussen, kommer med det nye
mobilsekskab.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-02-07 14:01

mikkel skrev:

> Iøvrigt mege trist med de nye megahøje priser hos UnoTel.

Ja, det er hul i hovedet.

> Vi må glæde os til, at stifteren af Telmore, Frank Rasmussen,
> kommer med det nye mobilsekskab.

Er det bare en drøm, eller har du hørt noget?

--
Bertel

Fra : Lars C

Dato : 16-02-07 15:01

Bertel Lund Hansen skrev:

>Er det bare en drøm, eller har du hørt noget?

Det er våde drømme, som nogen af brugerne hos Mobildebat.dk har :)

--
Lars C

Fra : mikkel

Dato : 16-02-07 14:30

Det antyder han selv på mobildebats.dk´s forum!!

Selv mener han det vil blive både sjovt og billigt at være mobilkunde
i Danmark - og han mener også at der sker noget i år! Det er også
hårdt tiltrængt, for siden Telmore blev solgt til TDC, er markedet
nærmest gået i den forkerte retning.

Fra : mikkel

Dato : 16-02-07 15:39

On 16 Feb., 15:01, Lars C <l...@c.invalid> wrote:

> Det er våde drømme, som nogen af brugerne hos Mobildebat.dk har :)
>
> --
> Lars C

Nej, det er jo altså Frank Rasmussens egne ord jeg tager til mig - og
ikke andre brugere!

Fra : Lars C

Dato : 16-02-07 18:07

mikkel skrev:

>Nej, det er jo altså Frank Rasmussens egne ord jeg tager til mig - og
>ikke andre brugere!

Okay.. fandt tråden med indlægget fra Frank Rasmussen. Det ser lovende
ud, hvis han kommer med noget nyt på banen :)

--
Lars C