Teleselskaber?
Fra : Henning Lund

Dato : 01-02-07 15:55

Sur i skralden over Unotells nummer de lige har lavet, så jeg
leder efter nyt selskab. Hvorfor er der ikke så megen snak om
Punkt 1 mobil, hvad er faldgruberne hos dem, siden de sjældent
omtales?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Nismo

Dato : 01-02-07 19:03

Jeg er af samme mening som dig.

Jeg har tænkt mig at skifte til mtel.dk

--

Nismo

Fra : Henning Lund

Dato : 01-02-07 19:29

Nismo skrev:
> Jeg er af samme mening som dig.
>
> Jeg har tænkt mig at skifte til mtel.dk

Hvorfor ikke Punkt 1, hvad er det med dem, der gør de ikke
omtales/anbefales?

Fra : Snuden

Dato : 01-02-07 20:23

Bemærk, at mtel talk afregnes pr. påbegyndt minut. Opkaldsafgiften er 50
øre.

Snuden

Fra : Henning Lund

Dato : 01-02-07 20:29

Snuden skrev:
> Bemærk, at mtel talk afregnes pr. påbegyndt minut.
> Opkaldsafgiften er 50 øre.
>
> Snuden

Tjoe men hvor skal man så flytte sine 4 telefoner der bruges i
dagtimerne hen?
Sjovt nok er der ingen der udtaler noget om Punkt 1, mon de har
kolera?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 01-02-07 20:51

> Sjovt nok er der ingen der udtaler noget om Punkt 1, mon de har kolera?

Sådan som jeg kan se ,så er det også minutafregning. og 50 øre i
opkaldsafgift

--
ad

Fra : Lars C

Dato : 01-02-07 21:05

Awul Dasfilshabeda skrev:

>"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse

>Sådan som jeg kan se ,så er det også minutafregning. og 50 øre i
>opkaldsafgift

Samt et minimums forbrug pr. måned på 39 kr

--
Lars C

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-02-07 20:55

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev :

>Bemærk, at mtel talk afregnes pr. påbegyndt minut. Opkaldsafgiften er 50
>øre.

Afhænger da af, hvilket type abonnement man vælger, Friends eller
Talk.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Nismo

Dato : 02-02-07 00:57

Hov glemte lige dette.

Mtel friends der er opkaldsafgiften så kum 25 øre.

--

Nismo

Fra : Nismo

Dato : 02-02-07 00:55

Mtel friends afregnes altså pr. sekund !

Punkt1mobil afregner pr. minut, tror muligvis det er derfor de ikke omtales.
--

Nismo

Fra : Lars C

Dato : 02-02-07 01:01

"Nismo" <ubrugligt@@hotmail.com> skrev:

>Mtel friends afregnes altså pr. sekund !

Snuppet fra http://mtel.dk/produkter/talk/

"Mtel Talk afregnes pr. påbegyndte minut og har 50 øre i opkalds-
afgift, men er faktisk meget billigere end mange af de traditionelle
abonnementer - Hvilket abonnement der er billigst for dig, kommer
nemlig helt an på hvor længe dit gennemsnitlige opkald varer!"

Hvis man vil have sekund afregning med Mtel skal man vælge Mtel
Friends. Problemet består så i at få overbevist sine venner til at få
deres mobilnummer flyttet til Mtel :)

--
Lars C

Fra : Nismo

Dato : 02-02-07 01:30

Hey din badehat, læs nu hvad der står på siden.

Under MTEL Friends står følgene:

Samtaler i Danmark (pr. minut alle netværk) 0,59 kr
Samtaler med MTEL Friends (pr. minut) 0,49 kr.

Altså hvis du ringer til hvilken som helst anden net koster det 59 øre pr.
minut og hvis du ringer til nogen der har MTEL koster det 49 øre pr. minut.
Og begge dele bliver afregnet pr. sekund.

http://mtel.dk/priser/?lID=34

--

Nismo

Fra : Henning Lund

Dato : 01-02-07 19:29

Fra : Palle jeppesen

Dato : 02-02-07 13:46

Henning Lund skrev:
> Sur i skralden over Unotells nummer de lige har lavet, så jeg leder
> efter nyt selskab. Hvorfor er der ikke så megen snak om Punkt 1 mobil,
> hvad er faldgruberne hos dem, siden de sjældent omtales?

Minut afregning
opkald 43Øre