|
| Hva er det nu teleselskaberne finder på? Fra : Henning Lund |
Dato : 31-01-07 21:24 |
|
Fik lige en Unotell mail hvori der står nye priser fra 1/3 samt
at der afregnes pr sekund.
Er der nogen der har gennemskuet hvad der sker, jeg synes min
minutpris hos Solo stiger voldsomt i dagtimerne hvor jeg faktisk
kun benytter telefonen.
Familliesamtalerne står der tilsyneladende heller ikke noget om
mere i et Solo abb.
--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.
vestjydehl@lite.dk fjern vestjyde for mail.
| |
Per Bau (31-01-2007)
| Kommentar Fra : Per Bau |
Dato : 31-01-07 21:49 |
|
"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
news:45c0fa54$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Fik lige en Unotell mail hvori der står nye priser fra 1/3 samt at der
> afregnes pr sekund.
Der er da altid afregnet pr. minut.
> Er der nogen der har gennemskuet hvad der sker, jeg synes min minutpris
> hos Solo stiger voldsomt i dagtimerne hvor jeg faktisk kun benytter
> telefonen.
De har skudt sig selv i foden.
> Familliesamtalerne står der tilsyneladende heller ikke noget om mere i et
> Solo abb.
Jo der er nu et max på 15 min. for 1 kr.
Og så så jeg også lige at de har har indført en 'afgift' hvis der IKKE er
forbruf hver måned.
2.17. UnoTel kræver ikke noget minimumsforbrug, men blot at telefonen er
aktiv, hvilket vil sige at der foretages opkald eller afsendes beskeder fra
den. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke holder den aktiv,
medmindre der ikke er saldo på kontoen. UnoTel efterkontrollerer hver måned,
om du holder telefonen aktiv. Hvis dette ikke er tilfældet opkræves et gebyr
på 10,00 kr. i administrationsgebyr.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com
| |
Awul Dasfilshabeda (31-01-2007)
| Kommentar Fra : Awul Dasfilshabeda |
Dato : 31-01-07 22:18 |
|
"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:45c100b7$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> 2.17. UnoTel kræver ikke noget minimumsforbrug, men blot at telefonen er
> aktiv, hvilket vil sige at der foretages opkald eller afsendes beskeder
> fra den. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke holder den aktiv,
> medmindre der ikke er saldo på kontoen. UnoTel efterkontrollerer hver
> måned, om du holder telefonen aktiv. Hvis dette ikke er tilfældet opkræves
> et gebyr på 10,00 kr. i administrationsgebyr.
Den kan jeg ikke lige gennemskue !
vil det sige at bare et opkald pr. md. så ungår man den tier ?
--
ad Måske tilbage til telmore !
| |
Ole Rasmussen (31-01-2007)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 31-01-07 22:52 |
|
Hej
"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> wrote:
Klip:
>> Fik lige en Unotell mail hvori der står nye priser fra 1/3 samt at der
>> afregnes pr sekund.
>Der er da altid afregnet pr. minut.
Nej, der er altid hos UnoTel blevet afregnet pr. sekund !.
Men bortset fra det, så virker dette som en panik handling lige før
lukketid, og vil med garanti koste dem masser af kunder, og dermed
nærmer lukketiden sig endnu hurtigere.... Desværre, det var et super
godt selskab :(
--
M.v.h. Ole ®
"Skik følge, eller land fly"
| |
Lars C (31-01-2007)
| Kommentar Fra : Lars C |
Dato : 31-01-07 23:18 |
|
Per Bau skrev:
>
>"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
>news:45c0fa54$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Fik lige en Unotell mail hvori der står nye priser fra 1/3 samt at der
>> afregnes pr sekund.
>
>Der er da altid afregnet pr. minut.
>
>> Er der nogen der har gennemskuet hvad der sker, jeg synes min minutpris
>> hos Solo stiger voldsomt i dagtimerne hvor jeg faktisk kun benytter
>> telefonen.
>
>De har skudt sig selv i foden.
>
>> Familliesamtalerne står der tilsyneladende heller ikke noget om mere i et
>> Solo abb.
>
>Jo der er nu et max på 15 min. for 1 kr.
>
>Og så så jeg også lige at de har har indført en 'afgift' hvis der IKKE er
>forbruf hver måned.
>
>2.17. UnoTel kræver ikke noget minimumsforbrug, men blot at telefonen er
>aktiv, hvilket vil sige at der foretages opkald eller afsendes beskeder fra
>den. Dit nummer bliver dog ikke lukket, hvis du ikke holder den aktiv,
>medmindre der ikke er saldo på kontoen. UnoTel efterkontrollerer hver måned,
>om du holder telefonen aktiv. Hvis dette ikke er tilfældet opkræves et gebyr
>på 10,00 kr. i administrationsgebyr.
Telmore here i come
Nu er Unotel blandt de dyreste når man ikke bruger sin mobil så meget.
--
Lars C
| |
Snuden (31-01-2007)
| Kommentar Fra : Snuden |
Dato : 31-01-07 23:35 |
|
> Nu er Unotel blandt de dyreste når man ikke bruger sin mobil så meget.
Det er jo nok dèr hunden ligger begravet. Selskaberne vil have kunder der
bruger mobiltelefonen. Ikke kun et opkald en gang imellem, men bruger den
rigtig meget. Det er der vel intet galt i?
Med Sonofons "fri snak" er der lagt op til meget stor rabat til dem som
virkelig bruger deres telefon, og ikke kun lader den samle støv i skuffen.
Jeg undrer mig nogle gange over at folk efterspørger det billigste selskab,
når telefonen stort set ikke bruges. I mine øjne er det at spilde
operatørenes tid på ligegyldigheder. Mobiltelefonen er til for at blive
brugt, ikke for at ligge ubenyttet hen..
Snuden
| |
Bertel Lund Hansen (01-02-2007)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 01-02-07 09:24 |
| | |
Ole Rasmussen (01-02-2007)
| Kommentar Fra : Ole Rasmussen |
Dato : 01-02-07 10:27 |
|
Hej
Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> wrote:
>Snuden skrev:
>> Mobiltelefonen er til for at blive
>> brugt, ikke for at ligge ubenyttet hen..
>Du skal faneme ikke bestemme hvordan min mobil skal bruges.
Det er nemlig rigtigt Bertel :)
Men, i en tid hvor selskabernes pris ellers kun kender een vej, nedad,
kan man godt undre sig lidt over den disposition der her er foretaget.
Lommeregneren fortæller at de har hævet prisen med ca. 34 % på
minuttaksten i det tidsrum hvor de fleste snakker, og ca. 15 % på
opkaldsafgiften, dertil skal lægges de øvrige forringelser omkring
"Familiekald" og nu også minumumsforbrug. - Simpelhen for dårligt...
Hvad gør man nu hvis man vil ha' billigt mobiltelefoni ? - Sonofon
Selvhenter til 29 øre opkaldsafgift, 49 øre minuttakst og 20 øre pr. sms
? Kan ikke umiddelbart se om de takserer pr. sekund el. minut. Og de
har, som Telmore, et minimumsforbrug, men mon ikke det pt. er noget af
det billigste ?, og ihvertfald det der kommer nærmest Telmore/UnoTel
princippet.
Måske det er på tide at "nogen" etablerer et 'No Nonsens-No Service'
bruger ejet mobilselskab ?, som ikke skal generere overskud til
aktionærer ?, men hvor evt. overskud går til nedsættelse af prinserne ?
Et ApS, A.M.B.A. el. lign. det ville også på den måde være beskyttet mod
en "fjentlig" overtagelse.
Eller vi måske bare skal vente og se om ikke Frank Rasmussen pludselig
skulle dukke op på mobil scenen igen ?, hans klausuler fra Telmore/TDC
tiden udløb igår, og han har jo givet udtryk for at han har noget "I
ærmet" og det kunne jo meget vel være noget der kunne ringe...
Vi må vel igang med en 'markedsundersøgelse'. - Go' jagt !.
--
M.v.h. Ole ®
"Skik følge, eller land fly"
| |
Per Bau (01-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Bau |
Dato : 01-02-07 11:31 |
|
"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote in message
> Hvad gør man nu hvis man vil ha' billigt mobiltelefoni ? - Sonofon
> Selvhenter til 29 øre opkaldsafgift, 49 øre minuttakst og 20 øre pr.
> sms ? Kan ikke umiddelbart se om de takserer pr. sekund el. minut. Og
> de har, som Telmore, et minimumsforbrug, men mon ikke det pt. er
> noget af det billigste ?, og ihvertfald det der kommer nærmest
> Telmore/UnoTel princippet.
3 nedenstående grunde gør at jeg ikke kan se selvhenter som et alternativ.
Alle minuttakster for Selvhenter.dk er gældende døgnet rundt og er inklusiv
moms. Sonofon takserer alle normalt takserede indenlandske opkald pr.
påbegyndt minut. Vi tager forbehold for fejl og prisændringer.
SMS kvittering Er tjenesten slået til - får du automatisk en
returbesked, der fortæller dig, at SMS beskeden er leveret til modtageren.
Bonus SMS kan ikke anvendes 10 øre
3. Minimumsforbrug
Du skal i enhver periode på 3 sammenhængende måneder forbruge for minimum 50
kr. Gør du ikke det, er Sonofon berettiget til at opkræve et gebyr på 20 kr.
pr. måned, indtil du opfylder kravet om minimumsforbrug.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com
| |
Lars C (01-02-2007)
| Kommentar Fra : Lars C |
Dato : 01-02-07 11:16 |
|
Bertel Lund Hansen skrev:
>Snuden skrev:
>
>> Mobiltelefonen er til for at blive
>> brugt, ikke for at ligge ubenyttet hen..
>
>Du skal faneme ikke bestemme hvordan min mobil skal bruges.
Ditto. Jeg bruger min mobil når jeg har noget vigtigt at sige, ikke
når jeg har brug for at sladre :)
--
Lars C
| |
Snuden (01-02-2007)
| Kommentar Fra : Snuden |
Dato : 01-02-07 15:49 |
|
"Lars C" <no@go.invalid> skrev i en meddelelse
news:8df3s2dj7c012mintg4p60r3re592c38mv@4ax.com...
> Bertel Lund Hansen skrev:
>
>>Snuden skrev:
>>
>>> Mobiltelefonen er til for at blive
>>> brugt, ikke for at ligge ubenyttet hen..
>>
>>Du skal faneme ikke bestemme hvordan min mobil skal bruges.
>
> Ditto. Jeg bruger min mobil når jeg har noget vigtigt at sige, ikke
> når jeg har brug for at sladre :)
Ja, hvis jeg havde et teleselskab, så ville jeg gerne undgå jer som
kunder Jeg vil have kunder der snakker meget og længe...Så kan de få
nogle gode priser. Det der sjatringeri, det var da i gamle dage man gjorde
det!
Snuden
| |
KsNa (01-02-2007)
| Kommentar Fra : KsNa |
Dato : 01-02-07 19:07 |
|
"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45c1fdc2$0$5141$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Lars C" <no@go.invalid> skrev i en meddelelse
> news:8df3s2dj7c012mintg4p60r3re592c38mv@4ax.com...
>> Bertel Lund Hansen skrev:
>>
>>>Snuden skrev:
>>>
>>>> Mobiltelefonen er til for at blive
>>>> brugt, ikke for at ligge ubenyttet hen..
>>>
>>>Du skal faneme ikke bestemme hvordan min mobil skal bruges.
>>
>> Ditto. Jeg bruger min mobil når jeg har noget vigtigt at sige, ikke
>> når jeg har brug for at sladre :)
>
> Ja, hvis jeg havde et teleselskab, så ville jeg gerne undgå jer som
> kunder Jeg vil have kunder der snakker meget og længe...Så kan de få
> nogle gode priser. Det der sjatringeri, det var da i gamle dage man gjorde
> det!
>
Ja, i gamle dage, når man talte i telefon dengang blev man efter 3 min.
afbrudt af centraldamen som sagde "3 minutter, ønsker de at fortsætte", og
hvis man ikke bekraftede det, afbrød hun forbindelsen.
Man skulle jo helst ikke, blive forfalden til det nymodens pjat.
En telefon er til korte og præcise beskeder, nå ja, det var dengang nu er
det jo noget andet........
Mvh
kim
| |
Kim Larsen (02-02-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 02-02-07 13:26 |
|
"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45c1fdc2$0$5141$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Lars C" <no@go.invalid> skrev i en meddelelse
> news:8df3s2dj7c012mintg4p60r3re592c38mv@4ax.com...
>> Bertel Lund Hansen skrev:
>>
>>>Snuden skrev:
>>>
>>>> Mobiltelefonen er til for at blive
>>>> brugt, ikke for at ligge ubenyttet hen..
>>>
>>>Du skal faneme ikke bestemme hvordan min mobil skal bruges.
>>
>> Ditto. Jeg bruger min mobil når jeg har noget vigtigt at sige, ikke
>> når jeg har brug for at sladre :)
>
> Ja, hvis jeg havde et teleselskab, så ville jeg gerne undgå jer som
> kunder Jeg vil have kunder der snakker meget og længe...Så kan de få
> nogle gode priser. Det der sjatringeri, det var da i gamle dage man gjorde
> det!
Det er stadigvæk svinedyrt at tale i mobiltelefon. Jeg har hørt at det ud
fra Cost/Benefit-analyser ikke kan retfærdiggøres at der er en så stor
forskel på takster mellem fastnet og mobilnet, ej heller de to net
indbyrdes. Så længe den store forskel er der kommer jeg aldrig til at tale
ret længe ad gangen i en mobiltelefon ved mindre at det er den jeg taler med
som har foretaget opkaldet. Jeg vil gerne have den luksus det er at have
mobiltelefon men jeg vil ikke betale ret meget for det.
--
Med venlig hilsen
Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Snuden (02-02-2007)
| Kommentar Fra : Snuden |
Dato : 02-02-07 17:03 |
|
"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:epvald$r58$1@news.datemas.de...
> "Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:45c1fdc2$0$5141$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>> "Lars C" <no@go.invalid> skrev i en meddelelse
>> news:8df3s2dj7c012mintg4p60r3re592c38mv@4ax.com...
>>> Bertel Lund Hansen skrev:
>>>
>>>>Snuden skrev:
>>>>
>>>>> Mobiltelefonen er til for at blive
>>>>> brugt, ikke for at ligge ubenyttet hen..
>>>>
>>>>Du skal faneme ikke bestemme hvordan min mobil skal bruges.
>>>
>>> Ditto. Jeg bruger min mobil når jeg har noget vigtigt at sige, ikke
>>> når jeg har brug for at sladre :)
>>
>> Ja, hvis jeg havde et teleselskab, så ville jeg gerne undgå jer som
>> kunder Jeg vil have kunder der snakker meget og længe...Så kan de få
>> nogle gode priser. Det der sjatringeri, det var da i gamle dage man
>> gjorde det!
>
> Det er stadigvæk svinedyrt at tale i mobiltelefon. Jeg har hørt at det ud
> fra Cost/Benefit-analyser ikke kan retfærdiggøres at der er en så stor
> forskel på takster mellem fastnet og mobilnet, ej heller de to net
> indbyrdes. Så længe den store forskel er der kommer jeg aldrig til at tale
> ret længe ad gangen i en mobiltelefon ved mindre at det er den jeg taler
> med som har foretaget opkaldet. Jeg vil gerne have den luksus det er at
> have mobiltelefon men jeg vil ikke betale ret meget for det.
Det er da den værste gang sludder jeg længe har hørt. Hvis du taler 90 min
hver dag i dagtimerne, kan du gøre det for 400 kr/md plus opkaldsafgift.
Bruger du kun telefonen om aftenen og weekends kan du betale det halve plus
opkaldsafgift med hh sonofon fri snak og fri fritid. Altså minutpriser
mellem 7 og 14 øre. Hvor er det lige det dyre er?
Snuden
| |
Kim Larsen (06-02-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 06-02-07 00:31 |
|
"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45c360cb$0$8694$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:epvald$r58$1@news.datemas.de...
>> "Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:45c1fdc2$0$5141$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>>
>>> "Lars C" <no@go.invalid> skrev i en meddelelse
>>> news:8df3s2dj7c012mintg4p60r3re592c38mv@4ax.com...
>>>> Bertel Lund Hansen skrev:
>>>>
>>>>>Snuden skrev:
>>>>>
>>>>>> Mobiltelefonen er til for at blive
>>>>>> brugt, ikke for at ligge ubenyttet hen..
>>>>>
>>>>>Du skal faneme ikke bestemme hvordan min mobil skal bruges.
>>>>
>>>> Ditto. Jeg bruger min mobil når jeg har noget vigtigt at sige, ikke
>>>> når jeg har brug for at sladre :)
>>>
>>> Ja, hvis jeg havde et teleselskab, så ville jeg gerne undgå jer som
>>> kunder Jeg vil have kunder der snakker meget og længe...Så kan de få
>>> nogle gode priser. Det der sjatringeri, det var da i gamle dage man
>>> gjorde det!
>>
>> Det er stadigvæk svinedyrt at tale i mobiltelefon. Jeg har hørt at det ud
>> fra Cost/Benefit-analyser ikke kan retfærdiggøres at der er en så stor
>> forskel på takster mellem fastnet og mobilnet, ej heller de to net
>> indbyrdes. Så længe den store forskel er der kommer jeg aldrig til at
>> tale ret længe ad gangen i en mobiltelefon ved mindre at det er den jeg
>> taler med som har foretaget opkaldet. Jeg vil gerne have den luksus det
>> er at have mobiltelefon men jeg vil ikke betale ret meget for det.
>
> Det er da den værste gang sludder jeg længe har hørt. Hvis du taler 90 min
> hver dag i dagtimerne, kan du gøre det for 400 kr/md plus opkaldsafgift.
> Bruger du kun telefonen om aftenen og weekends kan du betale det halve
> plus opkaldsafgift med hh sonofon fri snak og fri fritid. Altså
> minutpriser mellem 7 og 14 øre. Hvor er det lige det dyre er?
Det er da også al al for dyrt. IP-telefoni kan du få for 0 kr. i abonnement.
Priserne varierer men hos een af teleudbyderne kan du for eksempel tale
døgnet rundt for 10 øre i minuttet (dog kun indenlands og kun til
fastnettet). Jeg vil da ikke have et telefonbudget på 400 kr. om måneden,
det kan jeg love dig alt om, jeg har andet at bruge mine penge til. Jeg
holder stadig på at mobiltelefoni er svinedyrt.
--
Med venlig hilsen
Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Carsten Riis (02-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 02-02-07 22:18 |
|
Kim Larsen skrev den 02-02-2007 13:25:
>
> Det er stadigvæk svinedyrt at tale i mobiltelefon.
Hvad kalder du svinedyrt? Mobiltelefoni?
I forhold fastnet? Tænk lige på hvad fastnet koster "at have stående".
I forhold til IP-telefon? Tænk lige på hvad bredbåndsopkoblingen koster
at have stående.
Mål det så i forhold til de abonnementer på mobiltelefonien, hvor du får
noget trafik fra 1. krone.
Nu kan du vel selv lave dine udregninger eller skal du have hjælp?
> Jeg har hørt at det ud
> fra Cost/Benefit-analyser ikke kan retfærdiggøres at der er en så stor
> forskel på takster mellem fastnet og mobilnet, ej heller de to net
> indbyrdes. Så længe den store forskel er der kommer jeg aldrig til at tale
> ret længe ad gangen i en mobiltelefon ved mindre at det er den jeg taler med
> som har foretaget opkaldet.
Ej hvor forfærdeligt at teleselskaber har højere indtægter end udgifter.
Det er jo helt forfærdeligt..... det er da godt nok også noget svineri,
at man gerne vil tjene penge på de ydelser man tilbyder.
> Jeg vil gerne have den luksus det er at have
> mobiltelefon men jeg vil ikke betale ret meget for det.
Og du kan slet ikke se en selvmodsigende tankegang i forhold til, at man
gerne vil have luksus men gerne til discountpris.
Det er vist mod luksus's natur, at det er discount.
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Kim Larsen (06-02-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 06-02-07 00:52 |
|
"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:45c3aa8f$0$49198$14726298@news.sunsite.dk...
> Kim Larsen skrev den 02-02-2007 13:25:
>
>> Det er stadigvæk svinedyrt at tale i mobiltelefon.
>
> Hvad kalder du svinedyrt? Mobiltelefoni?
>
> I forhold fastnet? Tænk lige på hvad fastnet koster "at have stående".
> I forhold til IP-telefon?
Det er efterhånden længe siden at jeg har haft en gammeldags
kobberforbindelse. Det er al for dyrt efter min mening, den pris skal ned
ellers dør de gammeldags kobberforbindelser med meget stor sikkerhed.
IP-telefoni er svaret på billig fastnet (der er udbydere som tilbyder
IP-telefoni til 0 kr. i abonnement samt billige samtalepriser).
Tænk lige på hvad bredbåndsopkoblingen koster
> at have stående.
Tjaeh det varierer jo. Nogle steder kan du få bredbånd helt ned til 99 kr.
(som for eksempel Arrownet).
> Mål det så i forhold til de abonnementer på mobiltelefonien, hvor du får
> noget trafik fra 1. krone.
>
> Nu kan du vel selv lave dine udregninger eller skal du have hjælp?
Du vinder ikke noget ved at spille fræk, makker.
>> Jeg har hørt at det ud
>> fra Cost/Benefit-analyser ikke kan retfærdiggøres at der er en så stor
>> forskel på takster mellem fastnet og mobilnet, ej heller de to net
>> indbyrdes. Så længe den store forskel er der kommer jeg aldrig til at
>> tale ret længe ad gangen i en mobiltelefon ved mindre at det er den jeg
>> taler med som har foretaget opkaldet.
>
> Ej hvor forfærdeligt at teleselskaber har højere indtægter end udgifter.
> Det er jo helt forfærdeligt..... det er da godt nok også noget svineri, at
> man gerne vil tjene penge på de ydelser man tilbyder.
Du er godt nok dum at høre på. Sig mig har du selv aktier i et
telefonselskab siden du har så forrygende travlt med at tage
telefonselskaber i forsvar. Her i nyhedsgruppen vil de fleste have den
maksimale ydelse til den lavest opnåelige sum penge, sådan er det, det er da
helt naturligt.
>> Jeg vil gerne have den luksus det er at have mobiltelefon men jeg vil
>> ikke betale ret meget for det.
>
> Og du kan slet ikke se en selvmodsigende tankegang i forhold til, at man
> gerne vil have luksus men gerne til discountpris.
Nej det kan jeg ikke - maxydelse til minimumspris - man er da noget nær
idiot hvis man ikke efterstræber det.
> Det er vist mod luksus's natur, at det er discount.
Det er sund fornuft men det ved du vist ikke så meget om
Hvis du kendte mine kalkulationer vedrørende priser, ville du vide at jeg er
ekstremt prisbevidst, derfor virker det komplet latterligt på mig når du
sidder og fører dig frem overfor mig. Har jeg blot den mindste mistanke om
at jeg kan få det som jeg sætter krav om til en anden pris handler jeg
omgående.
--
Med venlig hilsen
Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Carsten Riis (02-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 02-02-07 19:48 |
|
Lars C skrev den 31-01-2007 23:18:
> Nu er Unotel blandt de dyreste når man ikke bruger sin mobil så meget.
>
>
Hvorfor har man den så?
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Bertel Lund Hansen (02-02-2007)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 02-02-07 20:18 |
|
Carsten Riis skrev:
>> Nu er Unotel blandt de dyreste når man ikke bruger sin mobil så meget.
> Hvorfor har man den så?
For at have den, naturligvis. Hvor svært kan det være?
Min mor er 87 år gammel, og jeg har givet hende en mobil. Den
bruger hun ikke, men hun har den til nødopkald. Men det må hun
altså ikke have for dig og den anden snude?
Selv startede jeg med at have en mobil som jeg aldrig brugte, men
jeg tog den med mig i byen og på rejser. Så var jeg fri for at
spekulere på om den lokale telefonboks var hærværket, og i bil
eller tog ville jeg kunne ringe i tilfælde af katastrofer. Men
det må man åbenbart heller ikke?
Senere lagde jeg min telefoni om og afskaffede fastnet, så nu er
jeg oppe på at ringe for lidt over 100 kr. om måneden. Er det for
lidt, eller kommer mobilpolitiet efter mig?
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
| |
Carsten Riis (02-02-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Riis |
Dato : 02-02-07 22:08 |
|
Bertel Lund Hansen skrev den 02-02-2007 20:17:
> Carsten Riis skrev:
>
>>> Nu er Unotel blandt de dyreste når man ikke bruger sin mobil så meget.
>
>> Hvorfor har man den så?
>
> For at have den, naturligvis. Hvor svært kan det være?
>
> Min mor er 87 år gammel, og jeg har givet hende en mobil. Den
> bruger hun ikke, men hun har den til nødopkald. Men det må hun
> altså ikke have for dig og den anden snude?
>
Næh, men hun bruger sikkert gladeligt 150 kroner om måneden på at have
en fastnettelefon stående.
> Selv startede jeg med at have en mobil som jeg aldrig brugte, men
> jeg tog den med mig i byen og på rejser. Så var jeg fri for at
> spekulere på om den lokale telefonboks var hærværket,
Og du har tit haft brug for en telefonboks?
> og i bil
> eller tog ville jeg kunne ringe i tilfælde af katastrofer.
Og dem kommer man ud for hvor tit?
> Men
> det må man åbenbart heller ikke?
>
Hvem siger det?
sandsynligheden for, at man kommer ud for en katastrofe er så ufattelig
lille, at du ligeså godt kan gå med
> Senere lagde jeg min telefoni om og afskaffede fastnet, så nu er
> jeg oppe på at ringe for lidt over 100 kr. om måneden. Er det for
> lidt, eller kommer mobilpolitiet efter mig?
>
Overhovedet ikke. jeg syntes bare det er et mærkeligt fænomen med, at
man gerne vil have en facilitet, men så ikke bruge den særlig meget.
Det svarer lidt til, at have en bil stående i garagen.
"for så har jeg den".
--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til
for varigt vægttab.
| |
Bertel Lund Hansen (03-02-2007)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 03-02-07 12:09 |
|
Carsten Riis skrev:
> Overhovedet ikke. jeg syntes bare det er et mærkeligt
> fænomen med, at man gerne vil have en facilitet, men så ikke
> bruge den særlig meget.
Jamen, værsgo at synes det.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ http://fiduso.dk/
| |
Lars C (03-02-2007)
| Kommentar Fra : Lars C |
Dato : 03-02-07 01:00 |
|
Carsten Riis skrev:
>Lars C skrev den 31-01-2007 23:18:
>
>> Nu er Unotel blandt de dyreste når man ikke bruger sin mobil så meget.
>>
>>
>
>Hvorfor har man den så?
For at modtage opkald. Hvis folk vil i forbindelse med mig, så må de
ringe
--
Lars C
| |
Kim Larsen (06-02-2007)
| Kommentar Fra : Kim Larsen |
Dato : 06-02-07 00:59 |
|
"Lars C" <no@go.invalid> skrev i en meddelelse
news:21k7s2dhbovduf6h3cgtmelpefduaag0dv@4ax.com...
> Carsten Riis skrev:
>
>>Lars C skrev den 31-01-2007 23:18:
>>
>>> Nu er Unotel blandt de dyreste når man ikke bruger sin mobil så meget.
>>
>>Hvorfor har man den så?
>
> For at modtage opkald. Hvis folk vil i forbindelse med mig, så må de
> ringe
Så enkelt er det. Folk som ikke ønsker lange samtaler afskaffer deres
fastnettelefon
--
Med venlig hilsen
Kim Larsen
E-mail: kl2607@gmail.com
| |
Per Bau (01-02-2007)
| Kommentar Fra : Per Bau |
Dato : 01-02-07 01:22 |
|
"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
news:45c100b7$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Fik lige en Unotell mail hvori der står nye priser fra 1/3 samt at der
>> afregnes pr sekund.
>
> Der er da altid afregnet pr. minut.
Mente selvfølgelig pr. sekund. Der var derfor ikke noget nyt i det de skrev.
Det fremtræder nærmest som om det er noget nyt.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com
| |
|
|