Nokia 6280
Fra : Anders \(6400\)

Dato : 31-01-07 10:16

Hejsa

Har set Nokia's 6280 pa et tilbud i denne uge i A-Z til 0.25,-

Men inden jeg lagger billet ind pa en, sa ville jeg lige hore jeres
erfarringer, bade negative og positive.

Fra : Ivan

Dato : 31-01-07 10:28

> Har set Nokia's 6280 pa et tilbud i denne uge i A-Z til 0.25,-
>
> Men inden jeg lagger billet ind pa en, sa ville jeg lige hore jeres
> erfarringer, bade negative og positive.

Generelt har jeg meget gode erfaringer med denne telefon. Rimelig stabil.

Den har dog 2 hamrende dumme fejl.

Når du staver et ord i en SMS, gemmer den ikke ordet i ordbogen. Den har
altså glemt ordet næste gang du skal bruge det. man kan omgå dette problem
ved at placere en uafsendt sms i "kladde" og heri skrive alle de ord den
skal huske. Ret irriterende.

Nummer 2 er, svjv, en gammelkendt nokia-bug. Skærmen bliver hvid når man
prøver at tilgå SMS funktioner. Softwaren genstarter. Der går et par
minutter før telefonen kører igen.

Disse fejl bliver IKKE rettet, da telefonen er en udgået model. Der kommer
ingen opdateringer til den.

Derudover kan man jo sige hvad man vil om Nokia Suite. :p

Men generelt er jeg ellers glad for den.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 31-01-07 10:36

Takker for input.

Tror nok jeg dropper det, og køber en anden mobil istedet for.
Er mere til SE, men når der kommer et sådan et tilbud, skal man næsten
slå til.

Fra : sailor99

Dato : 31-01-07 13:31

> [...]
>
> Nummer 2 er, svjv, en gammelkendt nokia-bug. Skærmen bliver hvid når man
> prøver at tilgå SMS funktioner. Softwaren genstarter. Der går et par

Det var da en slem gang vrøvl! Jeg kender intet til ovennævnte problemer,
hverken før eller efter opdatering.
Jeg ved godt, at der var nogle problemer med nogle tidlige udgaver, men det
er ikke rimeligt at generalisere.

Den fungerer upåklageligt og er mindst lige så god som min gamle 6310i. -
Mht Nokia PC-suite er jeg nok enig.

Mvh
Georg

Fra : Ivan

Dato : 31-01-07 15:04

> [...]
> hverken før eller efter opdatering.
> Jeg ved godt, at der var nogle problemer med nogle tidlige udgaver, men

Hmmm.....måske du skulle læse mit indlæg igen?

Jeg skriver om MIN telefon....og ikke generelt. I øvrigt skulle jeg have
nyeste SW på telefonen.

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 31-01-07 14:00

> [...]
> ved at placere en uafsendt sms i "kladde" og heri skrive alle de ord den

Din software er for gammel - jeg har ikke problemet.

> Nummer 2 er, svjv, en gammelkendt nokia-bug. Skærmen bliver hvid når man
> prøver at tilgå SMS funktioner. Softwaren genstarter. Der går et par
> minutter før telefonen kører igen.

Problemet var især tilstede ved brug af kamera funktionerne og ved tilgang
til hukommelseskortet. Dette er også fixet ved seneste software opdatering.

> Disse fejl bliver IKKE rettet, da telefonen er en udgået model. Der kommer
> ingen opdateringer til den.
>
> Derudover kan man jo sige hvad man vil om Nokia Suite. :p

Det er ikke et guld produkt, nej. Men det virker da.

Jeg er pisse glad for min tlf - især efter jeg fik den sw opgraderet. Stor
skærm, gode taster og mange nyttige funktioner :)

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domæne for email

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 31-01-07 16:16

Takker for inputs !

Valget faldt på en SE W810i i stedet for.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 31-01-07 16:52

Hej

> Valget faldt på en SE W810i i stedet for.

Godt valgt. Min kæreste har sådan en og jeg vil også snart have min N6270
udskiftet med SE W810i.

Mvh Poul