Der er pt. forsinkelser på opdatering af d~
Fra : sls\(2770\)

Dato : 30-01-07 22:26

"Der er pt. forsinkelser på opdatering af din saldo."

Er saldo hos telmore altid bagud, syntes den besked har stået der i 100 år
nu?

--
// Sid

Fjern FJERN ved @

Fra : Søren Fischer

Dato : 30-01-07 23:28

sls(2770) <sls@FJERNsol.dk> wrote:

> "Der er pt. forsinkelser på opdatering af din saldo."
>
> Er saldo hos telmore altid bagud, syntes den besked har stået der i 100 år
> nu?

Den har stået der lige siden TDC overtog.... Det er ihvertfald min
umiddelbare fornemmelse, at den tekst kom på ganske kort tid derefter...

Søren F.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-01-07 23:30

on 30-01-2007, Søren Fischer supposed :

> Den har stået der lige siden TDC overtog.... Det er ihvertfald min
> umiddelbare fornemmelse, at den tekst kom på ganske kort tid derefter...

Den kom da på længe før... Min status er nået til 26/1, syns det er
lidt trist...

If mankind minus one were of one opinion, then mankind is no more
justified in silencing the one than the one - if he had the power -
would be justified in silencing mankind. - John Stuart Mill

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-01-07 01:07

sls(2770) wrote:
> "Der er pt. forsinkelser på opdatering af din saldo."
>
> Er saldo hos telmore altid bagud, syntes den besked har stået der i
> 100 år nu?

Jeg tror godt de kan stryge "pt.", for den har vist været der mindst ligeså
længe som jeg kan huske (4-5 år).

Søren