Hvad er der sket m min Nokia 6230?
Fra : Ukendt

Dato : 29-01-07 21:31

Hejsa,

Jeg har en 6230i, hvor jeg lige pludselig ikke kan høre noget af, hvad andre
siger.. Dvs. det kan jeg hvis jeg slår "højttaler" til. Der er ingen heler
ikke problemer for andre at høre mig.

Jeg har tjekket lydstyrke- og der er skruet op

Er det højttaleren v. øret det er galt med?

Vh. Per

Fra : Thomas Andersen

Dato : 29-01-07 21:48

Det er blot højttaleren med 99,9% sikkerhed.
Sker ofte på 6230 / 6230i
Køb evt. en ny her
http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=Speaker6230
Er let selv at skifte.
Tag blot coveret af, løsen de 6 skruer, og så sidder den
lige under display-rammen.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 29-01-07 23:25

> [...]
> ingen heler ikke problemer for andre at høre mig.
>
> Jeg har tjekket lydstyrke- og der er skruet op
>
> Er det højttaleren v. øret det er galt med?

Nogen gange tror telefonen der er headsæt på, så tjek lige displayet for
headsæt ikon.

// Sid

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-07 22:14

Vil bare lige sige tak for lynhurtig hjælp...

Jeg har bestilt en ny højttaler. (Har skildt telefonen ad - meget nemmere
end frygtet

Damn... hvis det bare er det - så er det toppen..

Thanx!!

Per

Fra : Snakee

Dato : 04-02-07 02:49

Mon, 29 Jan 2007 23:25:11 +0100. skrev sls(2770):

> Nogen gange tror telefonen der er headsæt på, så tjek lige displayet for
> headsæt ikon.

Hvis det er det gamle trick med at stikket er kortsluttet så stemmer det
ikke helt. Hvis telefonen tror der er koblet et headset til vil den nemlig
også flytte mikrofonindgang til headsettet og så kan folk ikke høre een
heller.

Det lyder mere som en fejl i højtaleren for mig at se.

Snakee

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-07 13:21

"Snakee" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse

> [...]
> heller.
>
> Det lyder mere som en fejl i højtaleren for mig at se.

Så er højttaleren skiftet
Telefonen virker perfekt igen.

1000-tak for hjælp!

Mvh. Per

Fra : Snakee

Dato : 05-02-07 01:39

Sun, 04 Feb 2007 13:21:06 +0100. skrev Per:

> 1000-tak for hjælp!

Selv tak i hvert fald herfra.

Snakee