Sende SMS fra computeren med k750i
Fra : Tom

Dato : 28-01-07 23:45

Hej

Jeg er svært træt af MyPhoneExplorer.
Hvilke alternativer findes der når det eneste jeg vil er at
sende og modtage (sammensatte) SMS?

Fra : PSD

Dato : 29-01-07 17:40

Hej.

> Jeg er svært træt af MyPhoneExplorer.

Hvorfor dog ??

> Hvilke alternativer findes der når det eneste jeg vil er at
> sende og modtage (sammensatte) SMS?

Ikke nogen der er bedre......

Der hvor du sikkert har problemer er hvis din SMS er 2 SMS´er lang.....
- dette kan din telefon ikke håndtere, det har intet med MyPhoneExplorer at
gøre, det er S/E K750 og W800i der er fejl i......

Hvis du har en SMS der fylder 2 SMS´er, som du vil sende, så er den eneste
fremgangsmåde, at overføre SMS´en til telefonen, slukke telefonen og tænde
den igen, og derefter sende SMS´en......

Der er ingen andre muligheder, ud over måske at udvide SMS´en til 3 SMS´er,
eller begrense den til 1 SMS......
- der er nemlig ingen problemer hvis den fylder 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8 oav....
kun hvis den fylder 2 sns´er.......

--
Peter

Fra : Tom

Dato : 30-01-07 09:50

"PSD" <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message
> Hej.

> Hvorfor dog ??

Fordi den crasher, og fordi den alt for tit skriver "No indication" ud for
sendetidspunkt selvom den selv har afsendt den.

> Der hvor du sikkert har problemer er hvis din SMS er 2 SMS´er lang.....

Ingen problemer med det. Overhovedet