Det er koldt derude ...
Fra : Anders Majland

Dato : 25-01-07 18:52

.... og jeg savner elvarmehåndtag. Ifølge dmi er var der omkring 5 graders
frost da jeg kørte ud til odden og jeg kan forvente ca -4 når jeg kommer i
land i århus. Krop og fødder kan jeg fint holde varmnen i men det kniber
godt nok med fingrene selvom jeg har 3finger handsker på ...

--
anders DOT majland AT jyde DOT dk

Fra : Kim

Dato : 25-01-07 19:56

Anders Majland wrote:
> [...]
> når jeg kommer i land i århus. Krop og fødder kan jeg fint holde
> varmnen i men det kniber godt nok med fingrene selvom jeg har

Mon ikke den skulle have været sendt til dk.fritid.motorcykel ???

//Kim

Fra : Anders Majland

Dato : 26-01-07 10:41

> Mon ikke den skulle have været sendt til dk.fritid.motorcykel ???

Jo undskylder mange gange - det må have været mine forfrosne fingre der ikke
har kunnet ramme tasterne

/A

Fra : Kim

Dato : 26-01-07 11:20

Anders Majland wrote:

> Jo undskylder mange gange - det må have været mine forfrosne fingre
> der ikke har kunnet ramme tasterne
>
> /A

No problem

// Kim