Sony Ericsson z610i vil ikke synkronisere ~
Fra : Madsharley

Dato : 22-01-07 17:58

Hej

Jeg købte for et par dage siden en z610i, installerede medfølgende
software til synk (Sony Ericsson PC Suite v1.30.8) som virkede fint,
selvom jeg fik en pop-up ved start af PC, der sagde: "Fejl i
konfigurationen" (I titellinien står der Sony Ericsson PC Suite, så
jeg regner med det er softwaren selv der gør det)

Jeg undersøger om der er nogle nyere versioner, der måske kan udbedre
fejlen hvis jeg installerer det i stedet. Jeg fandt hos SE en version
1.30.82 og tænker - yep den snupper jeg - der er sikkert nogle
opdateringer eller noget.

Så går det galt:

Da jeg havde indstillet mine synk-præferencer og klikkede "Synkroniser
nu" begyndte den godt nok, men efter et stykke tid kom følgende frem
på telefonens skærm:

Session mislykkedes
Kommunikationen blev afbrudt

Det sker både med Bluetooth og med kabel...

- Øv tænker jeg og afinstallere den nyere version igen og
geninstallere den gamle - den virkede jo egentlig

Men nu gør den det samme - både ved BT og med kabel!

Hjælp mig!
Hvordan får jeg det til at virke igen???

- Madsharley

Fra : Madsharley

Dato : 23-01-07 11:22

Jeg fik selv læst problemet

Afinstallarerede, slettede og rensede alt væk der hed noget med Sony
og startede forfra
Det virker nu :O

Fra : Madsharley

Dato : 23-01-07 11:22

Løste selv problemet

Afinstallerede og slettede alt der hed noget med Sony
Startede forfra

Nu virker det ;)