Nokia 6280 med Nokia headset BH-204
Fra : Jørgen

Dato : 22-01-07 15:42

De er blevet "parret" og kender hinanden. Men hvordan Pokker bruger jeg det
så?
Jeg vil f.eks.bruge det i bilen.
Jeg antager, at headsettet også skal være åbent?
Når et opkald kommer til mobilen, skal jeg både åbne telefonen (tage røret
af) og trykke på mit headset. Det er den eneste måde jeg kan få det til at
virke på. Det er ret mange knapper at skulle betjene under kørslen (to stk).
Jeg troede, jeg bare skulle trykke en gang på øredimsen.
Mon ikke jeg gør noget forkert?
Denne procedure er ikke i´pindet nok ud til mig i manualerne til hverken
headset eller mobilen.
Hvordan gør I andre?
Hilsen
Jørgen

Fra : Jesper

Dato : 22-01-07 19:00

On Mon, 22 Jan 2007 15:41:33 +0100, Jørgen wrote:

> [...]
> Mon ikke jeg gør noget forkert?
> Denne procedure er ikke i´pindet nok ud til mig i manualerne til hverken

Nu har jeg ikke et BH-204, men jeg ved at det er med en-knaps betjening
så det ER meningen at du skal kunne tage røret ved at trykke på knappen
på headsettet. Men hvorfor det ikke virker sådan hos dig, ved jeg ikke
lige.

Kan det have noget at gøre med at headsettet måske ikke er sat til
"trusted device" (ved ikke lige hvad det hedder på en dansk telefon) inde
i listen over parrede enheder?

Fra : DM

Dato : 27-01-07 15:33

Hej....
Nokia 6280 har store problemmer med softwaren, prøv at få den opdateret, evt
hos www.telecare.dk