N6233 - Konstant lys i display ved bil-ins~
Fra : Brian S Jensen

Dato : 18-01-07 19:01

Hej

Kan det passe at man ikke kan få fast lys i displayet på en Nokia 6233
når den tilsluttes Nokia's CarKit ?

Min gamle 6230i (og andre) kan, men på denne her har man ikke muligheden
i menu'en displayet's lys slukker efter de dér 5-10 sekunder

Nogen ideer ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : René

Dato : 18-01-07 20:07

> [...]
>
> Min gamle 6230i (og andre) kan, men på denne her har man ikke muligheden
> i menu'en displayet's lys slukker efter de dér 5-10 sekunder

Hej hvordan gjorde du det med din 6230i

mvh René

Fra : Brian S Jensen

Dato : 18-01-07 20:13

"René" <renep@adlshome.dk> skrev i en meddelelse

> Hej hvordan gjorde du det med din 6230i
>
> mvh René

Hej René

Menu > indstillinger > Ekstraudstyr > Håndfri > Konstant Lys (frit fra
hukommelsen)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : René

Dato : 18-01-07 21:17

> Hej René
>
> Menu > indstillinger > Ekstraudstyr > Håndfri > Konstant Lys (frit fra
> hukommelsen)
>
> Mvh.
> Brian S Jensen

Godt husket.. Takker