6280
Fra : Ib Hansen

Dato : 17-01-07 20:00

Hej er en nokia 6280 at anbefale?
Mvh Ib.

Fra : sailor99

Dato : 17-01-07 20:30

"Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er en nokia 6280 at anbefale?
> Mvh Ib.

Jeg er i hvert fald enormt tilfreds med min!

Mvh
Georg

Fra : Tony

Dato : 18-01-07 15:39

"sailor99" <sailor99@(fjern)oekgnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Jeg er i hvert fald enormt tilfreds med min!
>
> Mvh
> Georg

Det samme her.

Tony

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 17-01-07 20:29

"Ib Hansen" <ibe@hansen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er en nokia 6280 at anbefale?
> Mvh Ib.

Nej
--
ad

Fra : Ped

Dato : 18-01-07 23:41

Ib Hansen skrev:
> Hej er en nokia 6280 at anbefale?
> Mvh Ib.

Jeg er overordentlig godt tilfreds med min, som jeg har haft i trekvart
år. Ingen problemer overhovedet, hverken firmwaremæssigt eller
hardwaremæssigt. Alt fungerer perfekt, IR, bluetooth, data, telefon,
radio, kamera, navigation, slider osv. Den eneste bug jeg har kunne
finde er, at man ikke kan gemme egne ord i ordbogen.

Min har firmwareversion 3.60, hvilket vistnok er en ældre, men meget
stabil version. Tidligere versioner skal have haft nogle problemer med
stabilitet. Nogle nyere versioner har vist ikke alle været lige heldige,
hvilket er årsagen til at jeg ikke har opdateret, men jeg formoder at
dem der er på markedet i dag er OK. Kan kun varmt anbefale en Nokia 6280.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 20-01-07 08:42

jeg kan kun tilslutte mig... jeg har havde min i et halvt år. kørte uden
fejl eller noget ....

lækker tlf.
eneste minus jeg har kunnet finde er at den er lidt tyk at have i bukse
lommen.

mvh
Claus Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-07 12:28

Ok telefon. Men et stort minus er at dens musik er meget meget primitiv.
Mvh. Martin