google calendar og SMS
Fra : cje

Dato : 16-01-07 21:08

Hej ng!

Google calendar tilbyder at sende en sms som påmindelse om aftaler.
Det er næppe gratis, men hvor meget koster det ?

Nogen der har en anelse om det ?

vh
Claus-aalborg

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-01-07 21:11

http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?answer=37173

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-01-07 21:25

"cje" <c_e@xyz.dk> skrev i en meddelelse news.tl9ji3vc3amda2@mette...
> [...]
> Claus-aalborg
>
> --
> Sendt med Operas banebrydende postklient:

Hejsa

Jeg er ikke blevet afkrævet noget, men som det står på googles hjemmeside
burde det jo koste en sms pris.
Men det koster ikke mig noget.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-01-07 22:11

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev
:

>Jeg er ikke blevet afkrævet noget, men som det står på googles hjemmeside
>burde det jo koste en sms pris.

Hvor står der det?

Går da ud fra, at du ikke bruger et mobilabonnement fra USA eller
Canada.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-01-07 22:27

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> :

> Hvor står der det?
>
> Går da ud fra, at du ikke bruger et mobilabonnement fra USA eller

Samme link som Mikael skrev, men du får det igen.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-01-07 08:43

Jesper Hansen wrote:
> "Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Samme link som Mikael skrev, men du får det igen.

> [...]
Jeg ved ikke om du læser forkert, men denne linie:

Google Calendar is a free service and Google doesn't charge you to
receive notifications.

siger at det er en gratis server og ikke koster noget :)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 17-01-07 16:45

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om du læser forkert, men denne linie:
>
> Google Calendar is a free service and Google doesn't charge you to receive
> notifications.
>
> siger at det er en gratis server og ikke koster noget :)

Jeg ved ikke om DU læser forkert, når der på googles support hjemmeside står
:

"Er det gratis at modtage SMS?

Dit teleselskab kan debitere dig for de SMS-meddelelser, du modtager. Hvis
du har spørgsmål til taksten, kan du kontakte din mobiludbyder for
at få svar. "

Det er jo skåret ud i pap, ikke ????

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-01-07 19:44

Jesper Hansen wrote:
> [...]
>

> Dit teleselskab kan debitere dig for de SMS-meddelelser, du modtager. Hvis
> du har spørgsmål til taksten, kan du kontakte din mobiludbyder for

Men hvis man checker det link jeg gav, så står der jo intet om pris, men
tværtimod at det er gratis.

At du så finder informationen på en anden side, men siger det er på det
link at jeg postede, er jo ikke min fejl.

Iøvrigt så tag det med et smil - det gjorde jeg :)

Fra : cje

Dato : 17-01-07 17:55

> Hejsa
>
> Jeg er ikke blevet afkrævet noget, men som det står på googles hjemmeside
> [...]
Det lykkedes i dag at få et svar fra Telmoresupport. Her opkræves der ikke
noget!
Jeg tror efterhånden at googles advarsel skal betragtes som en
helgardering, da de selvfølgelig ikke har noget detaljeret overblik over
alverdens mobilselskaber og deres priser.
Tak for svarene!

vh
claus-aalborg