termometer til mobil
Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-01-07 20:09

Hej NG

Jeg havde før en Nokia 5140i hvor der jo er termometer i, nu har jeg købt
mig en Nokia 5500, og jeg gå og mangler det i det daglige. Er der nogen der
kender til et termometer program jeg kan instalere på min mobil, den har jo
Symbian3rd.

Håber på nogle gode link.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Daniel

Dato : 17-01-07 14:34

I meddelse: news:45ad22e1$0$91717$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
griflede Jesper Hansen:
> [...]
> købt mig en Nokia 5500, og jeg gå og mangler det i det daglige. Er
> der nogen der kender til et termometer program jeg kan instalere på

Hmm... jeg ville da skyde på at når der IKKE er det i som standard, får du
svært ved at finde et, da det vel også kræver noget hardware som kan MÅLE
temperaturen.....

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-01-07 20:00

Daniel wrote:
> [...]
> svært ved at finde et, da det vel også kræver noget hardware som kan MÅLE

min første tanke var person-termometer, men så skal det dælme være en
slimline mobil :)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-01-07 00:34

"Daniel" <not4junk@FJERNc.dk> wrote in

> Hmm... jeg ville da skyde på at når der IKKE er det i som standard,
> får du svært ved at finde et, da det vel også kræver noget hardware
> som kan MÅLE temperaturen.....

Min SE K610i og før den min K750i og min P800 har tilsyneladende en
indbygget temperaturføler i/omkring batteriet. Ihvertfald kan f.eks.
MyPhoneExplorer aflæse en temperatur.

Føleren er måske en sikring mod overophedning af batteriet? Ville da være
smart hvis et program i telefonen kunne vise den målte temperatur.