Samsung SGH-E370
Fra : Anders \(6400\)

Dato : 16-01-07 14:25

Hejsa

Har lige fået subj. ind ad døren...

Problemet er, at jeg ikke kan få den til at spille en mp3 tone som sms tone.
Har en tone liggende der siger 'Du har fået en SMS'.

Kan den ikke det, eller kan jeg bare ikke hitte ud af det ?.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-01-07 09:26

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har en tone liggende der siger 'Du har fået en SMS'.
>
> Kan den ikke det, eller kan jeg bare ikke hitte ud af det ?.

Det kan den ikke, og den får selskab af alle andre Samsungtelefoner (på nær
i300 og lignende, der kører Windows Mobile)

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-01-07 09:28

Helt OK.
Kunne heller ikke finde noget om det i manualen.

Men den er købt til at være reserve mobil, så det gør ikke så meget, selvom
det ville nice, hvis den kunne.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-01-07 13:19

> Helt OK.
> Kunne heller ikke finde noget om det i manualen.
>
> Men den er købt til at være reserve mobil, så det gør ikke så meget,
> selvom det ville nice, hvis den kunne.

Ja, det er en af de største fejl ved Samsungtelefoner.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 17-01-07 15:30

Men ellers en ganske udemærket telefon.
Lyden er rigtig god. Nu ved jeg ikke lige med standby tiden - har smidt mit
Unotel kort i den.