Kopiere msg. alarm k700i
Fra : Gadunka

Dato : 15-01-07 00:59

Kender nogen til et sted hvor man kan downloade de originale SE k700i
meddelses alarmer ?

Eller en metode til hvordan man får dem ud af telefonen ?

Det skyldes et ældre familiemedlem som har haft denne, nu defekte model,
meget nødigt vil undvære den lyd hun har været vant til.

Disse lyde i telefonen, er tilsyneladende gemt for den almindelige
bruger af f.eks MyPhoneExplorer.

Det tætteste jeg er kommet en løsning var her:
http://www.sendspace.com/file/4wlv54 (k700i system sounds)

Men desværre er det tilhøreladende T610 lyde.

Hjælp modtages med stor tak

mvh
Christian

Fra : Dr.Phil

Dato : 15-01-07 17:44

"Gadunka" <not@t.all> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.sendspace.com/file/4wlv54 (k700i system sounds)
>
> Men desværre er det tilhøreladende T610 lyde.

Eftersom lydende er permanent gemt i tlf. kan de ikke hentes ud/downloades.
Man kan ikke skifte sms-lyd på denne model,så derfor er de ikke lagt ud som
download.
Desværre.
Så find en ny/brugt SE K700i

Fra : Gadunka

Dato : 15-01-07 23:08

Dr.Phil den 15-01-2007 17:43:

> Eftersom lydende er permanent gemt i tlf. kan de ikke hentes ud/downloades.
> Man kan ikke skifte sms-lyd på denne model,så derfor er de ikke lagt ud som
> download.

Nej, det giver jo faktisk mening. Alligevel er/var mit håb at nogen
havde fundet en udvej men igen, hvorfor sku man ha den ulejlighed for
nogle bundlede lyde.

Mit familiemedlem er dog af en anden mening.

> Så find en ny/brugt SE K700i

Ja, og det er jo så spørgsmålet om vedkommende ikke skulle overtales til
at opgive sin hang til pågældende lyd.

Tak for svaret Dr Phil