web sms med log
Fra : Peter Holm

Dato : 14-01-07 22:28

hejsa
jeg bruger idag telmore, og det er vel egentligt ok.
Men, jeg irriterer mig voldsomt over, at der ikke er log på mine web-sms'er.
Findes der et mobil-selskab der kan tilbyde dette ?

Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-01-07 22:43

Peter Holm wrote on 14-01-2007 :
> Men, jeg irriterer mig voldsomt over, at der ikke er log på mine web-sms'er.

Hvad skal logges? At du har sendt den eller vil du også have indholdet
med?

"Tell them, what you’re going to tell them Then tell them And then tell
them, what you just told them" - Nancy Graham

Fra : Peter Holm

Dato : 14-01-07 23:01

> Hvad skal logges? At du har sendt den eller vil du også have indholdet
> med?

hele indholdet: nummer+tekst+tidspunkt
Peter

Fra : Lars Knudsen

Dato : 15-01-07 11:32

On Sun, 14 Jan 2007 22:27:43 +0100, "Peter Holm"
<phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

>jeg bruger idag telmore, og det er vel egentligt ok.
>Men, jeg irriterer mig voldsomt over, at der ikke er log på mine web-sms'er.
>Findes der et mobil-selskab der kan tilbyde dette ?

www.coolsms.dk har muligheden.

** Lars

Fra : phc

Dato : 16-01-07 11:28

Lars Knudsen skrev:

> www.coolsms.dk har muligheden.
>

> ** Lars

tak for hintet.
desværre er det et reklamebaseret site, og det er jeg ikke
interesseret i.
mvh
peter