revnet display/front
Fra : Johansen

Dato : 13-01-07 18:06

Min Samsung Z150 har flækket frontglasset / plastikket til displayet - det
ser helt forfærdeligt ud
*SNØFT...*

Er der mon en af jer der ved hvordan / hvem der kan fikse dette?
Og hvad sådan et koster
(selve TFT/LCD displayet fejler ikke noget, det er kun den lille plastik
rude der sidder foran)

Jeg er bange for det koster spidsen af en jetjager hvis et Samsungs værksted
skal lave det?

Jeg kan godt selv bruge en skruetrækker og har kun 2 tommelfingre ! ca.

1.000.000.000 tak hvis en har et link til en reservedelsbutik eller et godt
tip
Jens

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-01-07 18:30

Det kan godt være du får ret med jetjageren, selv lige været forbi 4 steder
der sælger mobilreserve dele, men ingen havde coveret på lager...

Det skyldes nok at telefonen ikke har været så længe på markedet endnu, så
der ikke er kommet reservedele til den endnu...

"Johansen" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> skrev i en
meddelelse news:45a91141$0$175$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

Fra : Johansen

Dato : 13-01-07 18:59

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det skyldes nok at telefonen ikke har været så længe på markedet endnu, så
> der ikke er kommet reservedele til den endnu...

OK, det var ærgerligt
Jeg ringer til Samsungs værksted på mandag - så skal jeg nok lige skrive
svaret herinde også.

Har du forresten haft problemer med at den "cutter" lyden fra mikrofonen når
du snakker med andre?
Ofte klager folk over at de ikke ret godt kan høre hvad jeg siger .

Måske kan det løses med en firmware upgrade - nu den alligevel skal på
værksted.
Hold op hvor er jeg pissed over det display .... øv
/Jens

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 13-01-07 19:20

Jeg kan ikke udtale mig om problermer med Samsungs mobileer, da jeg ikke
bruger Samsung i det daglige.
- Bruger en SonyEricsson K750i.

"Johansen" <Skriv_i_gruppen@eller_spørg_efter_min_mailadresse.dk> skrev i en
meddelelse news:45a91db0$0$136$157c6196@dreader2.cybercity.dk...