SyncML service på nettet
Fra : Henning Wangerin

Dato : 11-01-07 23:42

Hejsa.

Jeg har for laaang tid siden sync'et men mobil til nettet via mobical.net,
og ville nu ha lavet en backup af adressebog og kalender igen, men
mobical.net vil ikke snakke med danske telefoner

Nogen der kender til en lignende service - og meget gerne gratis.

--
MVH
Henning Wangerin / oz1lln

Fra : BG

Dato : 12-01-07 10:28

On Thu, 11 Jan 2007 23:41:44 +0100, Henning Wangerin
<news_via_pan+041124@hpc.dk> wrote:
> [...]
>mobical.net vil ikke snakke med danske telefoner
>
>Nogen der kender til en lignende service - og meget gerne gratis.

Send dit mail adres till meg så tror jeg at jeg kan hjälpe deg med et
konto på mobical.net. Du kan ikke bruge adresen i hovedet.

Brug: borgus (at) cc (punktum) lv

Börje, fra Sverige

Fra : BG

Dato : 12-01-07 10:35

On Fri, 12 Jan 2007 09:28:23 GMT, borje@hotmail.com (BG) wrote:
> [...]

Nu har jeg lavet et konto til deg, men jeg må ha dit adress så jeg kan
sende deg login og password.

Börje, fra Sverige

Fra : Henning Wangerin

Dato : 12-01-07 23:53

On Fri, 12 Jan 2007 09:35:07 +0000, BG wrote:

> Nu har jeg lavet et konto til deg, men jeg må ha dit adress så jeg kan
> sende deg login og password.

Takker.
Min adresse her virker, selvom den ser mystisk ud.

--
MVH
Henning Wangerin / oz1lln

Fra : J.K.Arning

Dato : 14-01-07 22:17

On Thu, 11 Jan 2007 23:41:44 +0100, Henning Wangerin wrote:

> [...]
> mobical.net vil ikke snakke med danske telefoner
>
> Nogen der kender til en lignende service - og meget gerne gratis.

zyb.com

og den er dansk udviklet.

--
:: J.K.Arning :: 14-01-2007 22:16:53 :: http://arning.dk ::