Nokia cark-91 Pop-port konverter
Fra : Thassman

Dato : 11-01-07 22:11

Hej,

er der nogen som har prøvet den her CARK-91 Simple 'Pop-Port' Holder ?
Jeg har nemlig cark-91 installeret i bilen, men en nokia 6230 mobil.

den kan ses her:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=N19-4389

Det ville jo være smart om det er noget der virker ordentligt, som jeg læser
det, skal den bare klikkes ind i den gamle holder.
Mon den bruger den eksterne antenne ?

Nogen der vil øse ud af erfaringerne ?

mvh
Tommy
--
www.thfoto.dk

Fra : Thomas Andersen

Dato : 11-01-07 23:55

Hej !
Jeg benytter selv løsningen.
Denne pop-port Converter til 269 kr'
http://www.cellshoppen.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=POP55KOMP
Samt en MBC-15 Holder, samt et CARK91.
Har før benyttet det orig. CA-55 kabel, kvaliteten er stort
set den samme.
Dog er det bedst at montere holderen et sted hvor man ikke støder ind i den
hele tiden, da benene kan knækkepå kablet.
Men ellers er det super let at installere.
(Det kan faktisk kun sidde på een måde )
God weekend,

Fra : René

Dato : 12-01-07 14:24

> [...]
>

> Det ville jo være smart om det er noget der virker ordentligt, som jeg
> læser det, skal den bare klikkes ind i den gamle holder.

Hej Tommy
Har haft en i 8 mdr. nu og den fungerer fint.

mvh René
Camaro Z28

Fra : Thassman

Dato : 12-01-07 16:50

> Hej Tommy
> Har haft en i 8 mdr. nu og den fungerer fint.
>
> mvh René
> Camaro Z28

tak til jer begge, jeg har bestilt en, så må jeg se om den er god nok.

/Tommy

--
www.thfoto.dk