Opdatere K800I via telefonen...
Fra : Jas

Dato : 11-01-07 11:45

Hejsa

Er der nogen der har prøvet at opdatere deres SE K800i via den
opdateringsservice der ligger i selve telefonen.
Hvis ja - hvordan fungerer det og hvad er den nyeste software version ???

Jeg fik iøvrigt en dag trykket på en knap, hvor jeg kunne se oplysninger om
telefonen, se hvor meget batteri der var tilbage osv... men kan ikke finde
ud af hvordan jeg gjorde er der nogen der lige kan hjælpe...

Jan

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 11-01-07 12:03

Jas wrote:
> Er der nogen der har prøvet at opdatere deres SE K800i via den
> opdateringsservice der ligger i selve telefonen.
> Hvis ja - hvordan fungerer det og hvad er den nyeste software version ???

Der er flere i gruppen der har prøvet det, status er vist at evt.
opdateringer ikke kan downloades. Det er afprøvet med flere
forskellige udbydere og forskellige telefon-modeller.

> Jeg fik iøvrigt en dag trykket på en knap, hvor jeg kunne se oplysninger om
> telefonen, se hvor meget batteri der var tilbage osv... men kan ikke finde
> ud af hvordan jeg gjorde er der nogen der lige kan hjælpe...

Det er nok volumenkontrollen på siden af telefonen du har ramt.