Unlock af Nokia 6288?
Fra : P Kaasing

Dato : 10-01-07 21:30

Hej

Opsiger mit 3 abonnement i morgen, men tlf er kun 1 mnd gamel, så vil gerne
have den unlocked. 3 er jo nok ikke til at snakke med så vidt jeg kan læse
mig frem til, og de unlock sider jeg har været inden på har ikke nævnt
hverken 6280 eller 6288 som nogen de kunne låse op.
Nogen gode forslag eller links til nogen der kan låse den op?

Vh
Poul

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 10-01-07 21:42

http://idms.dk/

Fra : P Kaasing

Dato : 10-01-07 21:54

Takker.

Vh

Poul

Fra : John

Dato : 10-01-07 21:41

P Kaasing skrev:
> [...]
> hverken 6280 eller 6288 som nogen de kunne låse op.
> Nogen gode forslag eller links til nogen der kan låse den op?

http://idms.dk/phones.php

Mvh

John

Fra : P Kaasing

Dato : 10-01-07 21:53

Tak, dem kendte jeg ikke.
Synes det er lidt pedrede priser, 200 for en unlock, men ok dem der tager
100 kan jo ikke unlocke den.

Vh

Poul

Fra : John

Dato : 10-01-07 22:24

P Kaasing skrev:
> Tak, dem kendte jeg ikke.
> Synes det er lidt pedrede priser, 200 for en unlock, men ok dem der tager
> 100 kan jo ikke unlocke den.

Til gengæld får du garanti og han har normalt styr på det han laver -
det er også værd at tage med...

Mvh

John