3´s Prisser.
Fra : Lars Lauritzen

Dato : 10-01-07 16:44

Har 3 fået nyt motto:
Vi vil til at være dyrere en de andre ?
http://www.3.dk/templates/FullSizePage.aspx?id=21391

Lars/

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : John

Dato : 10-01-07 17:22

Lars Lauritzen skrev:
> Har 3 fået nyt motto:
> Vi vil til at være dyrere en de andre ?
> http://www.3.dk/templates/FullSizePage.aspx?id=21391
>
> Lars/

Hvordan egentlig med den resterende binding. Slipper man for at betale
for dem... eller hvordan foregår det?

Jeg har købt en telefon med Boost399 som jeg selvfølgelig har fået det
billigere, men jo før jeg kan komme væk fra 3, jo bedre.

Mvh

John

Fra : Tonni Madsen

Dato : 10-01-07 19:15

Hvor har du egentlig fundet det? jeg har lige padlet derres hjemmeside
igennem, ogkan ikke finde det...
Men jeg har snakket med dem, og den er god nok, og ifølge hende kunne jeg
slippe for min binding, men jeg skal snakke med opsigelses kontoret
imorgen...

Mvh Tonni Madsen

Ps, syntes godtnok det er ringe at man ikke engang får en mail om den
slags!!

Fra : John

Dato : 10-01-07 19:46

Tonni Madsen skrev:
> [...]

http://www.3.dk/templates/FullSizePage.aspx?id=21391

> Ps, syntes godtnok det er ringe at man ikke engang får en mail om den

Helt enig.
De har ellers travlt nok med at sende mail ud om Messenger til mobilen
og andre tiltag - som jeg ikke kan få, selv om jeg har fået et brev der
påstår at jeg kan få det og jeg blev lovet det ved oprettelsen, at de
nok skulle komme til min mobil også.

Jeg overvejer dog at nedgradere mit abonnement og så vælge en mobil til
1 kr. - hvis ellers de er med på den :)

Mvh

John

Fra : Henrik

Dato : 11-01-07 14:19

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skulle komme til min mobil også.
>
> Jeg overvejer dog at nedgradere mit abonnement og så vælge en mobil til 1

Bemærk lige "Din opsigelse skal være modtaget af 3 senest den 11. januar
2007."
/Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-01-07 14:30

Henrik skrev:

> Bemærk lige "Din opsigelse skal være modtaget af 3 senest den 11. januar
> 2007."

Jeg har et spørgsmål i juragruppen hvor jeg stiller mig tvivlende
over for at man kan forpligte sine kunder ved at ændre eller lave
en hjemmeside. Jeg vil formode at det forudsætter personlig
besked til hver enkelt eller en anden måde at sikre sig på at
alle er klar over ændringen. Det andet ville være bondefangeri
(som ikke er et juridisk begreb).

--
Bertel

Fra : John

Dato : 11-01-07 16:24

Henrik skrev:

> Bemærk lige "Din opsigelse skal være modtaget af 3 senest den 11. januar
> 2007."

Jeps. Og det har jeg så lige gjort. I butikken kunne man ikke gøre noget
(deres hotline var nede pga. vedligeholdelse) og her ville sælgere have
mig til at forklare hvordan jeg mente jeg blev berørt af de nye priser.

Da jeg senere kom igennem til deres hotline, ville sælgeren først have
at vide hvordan jeg mente jeg blev berørt. Herefter ville han lave mit
abonnement om til et Boost 199. Alternativt kunne jeg opsige
abonnementet. Da min telefon alligevel er låst i 4 måneder endnu,
insisterede jeg på at blive overført til et Boost 29 abonnement i resten
af bindingsperioden.

Mvh

John

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-01-07 17:05

John wrote:

> Da jeg senere kom igennem til deres hotline, ville sælgeren først have
> at vide hvordan jeg mente jeg blev berørt.

Det ville ham jeg snakkede med også. Jeg fortalte ham at de havde indført
priserne på en svinsk måde og at det var derfor jeg ville sige op. Så endte
det som sagt med jeg gik på boost29 :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 11-01-07 09:43

Lars Lauritzen wrote:
> Har 3 fået nyt motto:
> Vi vil til at være dyrere en de andre ?
> http://www.3.dk/templates/FullSizePage.aspx?id=21391

Jeg ringede over til dem for at sige op - og fik ændret mit abonnement til
boost29 i stedet for Boost399.

--
Per, Esbjerg