LG U 8120 pukkoder
Fra : Søren-Ole Nielsen

Dato : 07-01-07 19:27

Hej Gruppe !
Lige et spørgsmål som jeg håber nogen friske hjerner kan svare på

Har fået en ældre LG U 8120 på arbejdet som bare havde ligget der og
ligget så der var ingen der kunne finde nogle papirer på den, der er et 3
simkort i den men aner ikke noget om pinkoden
Jeg købte mig en lader til den på nettet 66kr prøvede så noget
mobilunlock onlineting (spildt 29kr) som ikke virkede så nu ber den bare om
en pukkode hvad i himlens navn kan jeg så nu gøre (ud over at stride hele
l..... i den skraldespand) jeg ville jo gerne have mit eget gamle simkort
fra en 3310 til at virke i den .

med venlig hilsen Søren Nielsen

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-01-07 19:41

On Sun, 7 Jan 2007 19:27:25 +0100, Søren-Ole Nielsen wrote:

> [...]
> l..... i den skraldespand) jeg ville jo gerne have mit eget gamle simkort

Jeg ville nok sætte simkortet i telefonen .. pukkoden har intet med
telefonen at gøre men er knyttet til det 3 simkort som sidder i telefonen
og det har du åbenbart ikke tænkt dig at bruge.

Når du så gør det finder du formentligt ud af at telefonen er simlåst
hvorefter du må have fat i 3 kundeservice for at få den låst op.

--
:: J.K.Arning :: 07-01-2007 19:38:24 :: http://arning.dk ::

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-01-07 19:42

On Sun, 7 Jan 2007 19:40:51 +0100, J.K.Arning wrote:

> Når du så gør det finder du formentligt ud af at telefonen er simlåst
> hvorefter du må have fat i 3 kundeservice for at få den låst op.

Og så kommer jeg lige i tanke om at den model vistnok skal forbi et service
værksted for at blive låst op da det kun kan gøres med kabel.

--
:: J.K.Arning :: 07-01-2007 19:41:30 :: http://arning.dk ::

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 07-01-07 20:44

Demn kan med stor sansynlighed lukkes op med en kode, som udleveres fra 3...

Med mindre telefonen ikke er så gammel endnu.

Fra : surfing

Dato : 09-01-07 19:52

Hej igen Er der nogen der ved hvor man kan få lukket telefonen LG u8120
op det var bare det jeg skulle få gjort ifølge 3`s kundeservice problemet
er at de ikke kunne gøre det uden nøjagtig cprnummer på den der i sin tid
købte 3-kortet
men jeg skal bare have et gammelt telmoresimkort i.

Helst et sted i nærheden af Frederiksværk /Hundested / evt hillerød
mvh og tak for svarene

Fra : Søren-Ole Nielsen

Dato : 11-01-07 01:12

Ligemeget nu er stridt ud nu mvh