Hvilken firmwareversion i min SE K750i
Fra : P V Jørgensen

Dato : 06-01-07 18:34

Jeg er ikke meget for at opdatere firmwaren, da jeg er bange for, at noget
kan gå galt. Derfor spørgsmålet:
Hvordan kontrollerer man firmwareversionen i SE K750i? Og hvad er den sidste
firmware?

P.V. Jørgensen

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 06-01-07 19:27

http://idms.dk/phones.php

Der står det hele

Fra : P V Jørgensen

Dato : 06-01-07 20:20

Tak for svar.
Nok en genial side, men jeg forstår ikke en dyt. Seneste firmwareversion er,
så vidt jeg kan se, R1DB001. Men hvordan finder jeg den aktuelle version på
min telefon?

P.V. Jørgensen

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 06-01-07 20:38

> Tak for svar.
> Nok en genial side, men jeg forstår ikke en dyt. Seneste firmwareversion
> er, så vidt jeg kan se, R1DB001. Men hvordan finder jeg den aktuelle
> version på min telefon?

klip fra
http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/
a.. Tryk langsomt, og i nævnte rækkefølge, på:
a.. Joystick højre
b.. *
c.. Joystick venstre
d.. Joystick venstre
e.. *
f.. Joystick venstre
g.. *
b.. Displayet viser menuen Tjeneste:
c.. Find Tjenesteinfo, og tryk på Joysticket.
d.. Find Softwareinfo, og tryk på Joysticket.
e.. Displayet viser nu software-versionen.

Fra : P V Jørgensen

Dato : 06-01-07 20:51

Som jeg skrev, har jeg fundet ud af det, men tusind tak. Det er nu rart med
hjælp for os dummies. Jeg har prøvet indtastningen mindst 10 gange før det
lykkedes.

P.V. Jørgensen

Fra : P V Jørgensen

Dato : 06-01-07 20:42

Fandt løsningen - var for langsom på tasterne. :-\ Tak

P.V. Jørgensen

Fra : P V Jørgensen

Dato : 06-01-07 20:55

Forøvrigt ser det ud til, at firmwaren er "forældet", så jeg må nok krybe
til koset og opdatere.

P.V. Jørgensen