V3 stadig problem med batteri
Fra : Renè

Dato : 05-01-07 10:29

Hejsa.

Min Moto V3 har lige fået sprintnyt batteri, men dette holder oxo kun ca.
1-2 dage som det jeg skiftede det ud for, selvom den bare ligger uden at
blive brugt.

Der er ingen Bluetooth sat til, eller andet pjat.

Nogen der kender til problemet, eller ved hvad jeg evt. kan gøre, skal jeg
have den tjekket ved en pro?

Renè

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 05-01-07 10:38

Det kan aldrig skade telefonen at få den checket hos en pro. !

Jeg tror nok mere det er telefonen der er noget galt med.

Hvor gammel er telefonen ?

Fra : Renè

Dato : 06-01-07 11:33

"Anders (6400)" <anders@6430.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan aldrig skade telefonen at få den checket hos en pro. !
>
> Jeg tror nok mere det er telefonen der er noget galt med.
>
> Hvor gammel er telefonen ?

Ca. 1 år

Renè

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 06-01-07 12:30

Hvis du har kvitteringen på den, så er det vel bare at vedlægge forhandleren
et besøg.

Måske med henblik på en ombytter !

Har du ikke kvitteringen, så kan det ikke betale sig, at begynde at rode med
den.
Den skal med stor sansynlighed sendes til Motorola's eget service værksted,
og så kører taxameteret.