Nokia 5500
Fra : Thor

Dato : 03-01-07 23:38

Er der nogen der kan hjælpe.
Hvordan fjerner man den irriterende Nokia-lydnår telefonen tændes?

vh

Thor

Fra : Daniel

Dato : 04-01-07 10:08

I meddelse: news:udWmh.134$Ui.21@news.get2net.dk,
griflede Thor:
> Er der nogen der kan hjælpe.
> Hvordan fjerner man den irriterende Nokia-lydnår telefonen tændes?

Inde i menuen et sted. På min 6131 er det således, så det må være ca. det
samme på din...
Menu -> Indstillinger -> Telefon -> Starttone -> Fra

Hygge..
Daniel

Fra : Thor

Dato : 04-01-07 22:50

Tak for svaret Daniel; jeg er sikker på at det var vel ment

Jeg har naturligvis prøvet menuen... sågar manualen!!!

Så hvis der er nogen der rent faktisk ved noget... eventuelt endda selv har
en Nokia 5500, vil jeg rigtig gerne have hjælp.

vh

Lars