Motorola razr v3 D&C uden dansk sprog
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 03-01-07 18:17

Hej

Min kusine har lige købt en motorola razr v3 D&C udgaven, men har
opdaget at der ikke er noget dansk sprog på den.

Nogen der ved om den opgraderes over nettet?

/Brian Bendtsen

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-01-07 18:22

Ved ikke om den skulle kunne opgraderes over nettet, men ellers så kan en
unlocker klare det for dig.
Den nærmeste unlocker kan du finde på
www.find-unlocker.dk

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 04-01-07 10:23

Anders (6400) wrote:
> Ved ikke om den skulle kunne opgraderes over nettet, men ellers så kan en
> [...]
Hej

De fik fat i en unlocker, som ifølge deres hjemmeside kan lægge nyt
sprog ind, men de havde prøvet 2 andre D&C telefoner uden held.

Kender du/I til nogen der har fået det til at lykkedes?

/Brian

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 04-01-07 10:36

Nu er det ikke ligefrem Motorola jeg bruger i det daglige, bruger Sony
Ericsson og Nokia....

Nu ved jeg ikke lige, hvor i landet du bor, men jeg bruger en der kalder sig
www.guezz.dk her i Sønderborg, og han kan muligvis klare det for dig...