datakabel / GSM modem til RS232
Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-01-07 17:17

Hej,

så vidt jeg kan se, er der ikke længere nogen som tilbyder serielkabler til
mobiltelefoner mere.
I hvert fald ikke de telefoner der er på markedet idag.
Jeg skal bruge noget, som kan bruges som modem via rs232/serielport.
Behøver ikke kunne bruges til tale, blot til datakommunikation.

Nogen der kender til noget ?, for jeg kan ikke finde noget.

mvh

Thomas Jensen

Fra : VIP

Dato : 02-01-07 21:20

kig på www.wavecom.com, kan købes hos ACAL tlf: 70262225

--
Venlig hilsen

Viggo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-01-07 20:41

> kig på www.wavecom.com, kan købes hos ACAL tlf: 70262225
>
> --
tak for det.
Har også fundet noget Siemens MC35, ser også fint ud.

Thomas Jensen
Honda CBR1000F ´94 & DT125 ´88
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=11