Datakabel til Nokia 6280 ?
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-01-07 16:33

Kan det passe, at en Nokia 6280 kan benytte det samme datakabel som en 6230i
?
Kablet til 6230i'eren hedder DKU-2

Det ville jo være dejligt at kunne nøjes med ét kabel til begge telefoner.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 02-01-07 16:37

> Kan det passe, at en Nokia 6280 kan benytte det samme datakabel som en
> 6230i ?
> Kablet til 6230i'eren hedder DKU-2
>
> Det ville jo være dejligt at kunne nøjes med ét kabel til begge telefoner.

Det er jeg ikke sikker på
http://www.nokia.dk/phones/6280/enhancements.php?cat=655557
--
ad

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-01-07 16:44

Awul Dasfilshabeda wrote:

> Det er jeg ikke sikker på
> http://www.nokia.dk/phones/6280/enhancements.php?cat=655557

På den side står der jo netop, at DKU-2 kan bruges til 6280, eller har jeg
misforstået noget ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 02-01-07 19:35

> På den side står der jo netop, at DKU-2 kan bruges til 6280, eller har jeg
> misforstået noget ?

Ups , ja det første man bliver blid på er øjne !
--
ad

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-01-07 20:25

Awul Dasfilshabeda wrote:

> Ups , ja det første man bliver blid på er øjne !

Ja men problemet var alligevel ikke så stort, der var nemlig et CA-53 kabel
med i pakken med telefonen også.
Men jeg må lige prøve det andet kabel senere.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport