nokia 7390 hukommelse ?
Fra : Pede Larsen

Dato : 02-01-07 12:00

Hej gruppe :)
Jeg har lige bestilt sådan en :9 men er lidt i tvivl om hvad for hukommelse
der er i den ?
på nokias hjemmeside står der 128Mb og kan udvides med 2Gb microSD kort.
Betyder det så at der er 128Mb fast hukommelse i telefonen og at man kan så
selvføgelig udvide den med et 2Gb microSD kort så man kan få plads til sime
MP3 ?
Eller er det 2 forskellige slags kort i den eks. microSD og miniSD ?

--
MVH
Pede Larsen (4700 Næstved, DK.)

Fra : Pede Larsen

Dato : 03-01-07 19:20

har modtaget telefonen idag og der e r32Mb fast hukommelse i og op til 2GB
microSD er til at sætte i så nu er jeg på vej.