Godt Nytår
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-01-07 13:09

Hej grupper..

Rigtigt godt nytår håber i kom godt ind det nye.

Sådan nogle beskederhar der sikkert været mange af her til nytår på SMS....

Var jeg den eneste der ikke kunne sende sms via 3´ fra kl. ca. 23:45 og
fremtil omkring kl. 3 ?

Kunne ikke sende via telefonen, så jeg prøvede 3´s websms det gik fint, men
tilsyneladende er ingen af dem kommet frem alligevel, og jeg er heller ikke
blive takseret for dem kan jeg se...

Men tilsyneladende så det ud til at TDC kunder gik det fint med at sende
sms.. Dog var sms vist "lidt" forsinket ved modtagelse efter kl 1..

Synes sku det er for dårligt af 3, man ikke engang kan sende en nytårshilsen
på sms.

--
Medielicens´en er uretfærdig
giv din stemme på

Fra : John

Dato : 03-01-07 15:51

Bjarke Hansen skrev:

> Synes sku det er for dårligt af 3, man ikke engang kan sende en
> nytårshilsen på sms.

Indtil videre har jeg én positiv ting at sige om 3. Jeg fik telefonen
billigt i forhold til prisen/samlede omkostninger andre steder.

Men så stopper det også.

De holder ikke hvad de lover.
De virker ikke som om de har styr på en skid.
Deres dækning er ikke noget at råbe hurra for.
Deres portal er til tider pisse sløv - både via computeren og mobilen.
Deres forbrugsoversigt er ustabil.
SMS'er er til tider længe om at nå frem.
De er en måned om at svare på på mail.
En kø på typisk 20-25 minutter i 3-butikken.
Fuld fakturering selv om ens nummer ikke er blevet flyttet.

Plus en masse andre små trælse ting der ikke spiller hos 3, men bare
fungerede hos TDC og UnoTel.

Mvh

John