siemens af51
Fra : M Sørensen

Dato : 25-12-06 16:28

Hejsa
først god jul alle.
jeg har fået en siemens af51 i julegave )
men desvære er der ikke dansk meny i den, hva gør jeg
sender den tilbage eller kan jeg selv gøre noget ??.
Den er købt hos www.monatel.dk
Kom med et godt råd

Mvh jens

Fra : Peter SD.

Dato : 25-12-06 19:57

Hej.

Nu kender jeg ikke precis den model.... fulgte der kabel med ??
- hvis ja, så tror jeg at der er gode muligheder for at du kan klare det
selv.....

Gå ind her og spørg:
http://sandstormrs.proboards105.com/
- de ved ALT om Siemens telefoner......

--
Peter

Fra : Preben Kaas

Dato : 26-12-06 20:17

On Mon, 25 Dec 2006 16:27:53 +0100, "M Sørensen"
<maj.sorensen@tiscali.dansk> wrote:

> [...]
>men desvære er der ikke dansk meny i den, hva gør jeg
>sender den tilbage eller kan jeg selv gøre noget ??.

Hej Jens

Smut ind på

www.benq-siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_128309_0,00.html

der kan du downloade en dansk brugsanvisning i PDF format ganske
gratis

mvh
Preben

Fra : Preben Kaas

Dato : 26-12-06 20:30

> [...]

>men desvære er der ikke dansk meny i den, hva gør jeg
>sender den tilbage eller kan jeg selv gøre noget ??.

Undskyld Jens, jeg læste din medd. som fanden læser biblen

mvh
Preben

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 27-12-06 06:14

Du sender den tilbage til Monatel, og beder dem om at lægge DK menu i den..

Fra : M Sørensen

Dato : 27-12-06 11:37

> Du sender den tilbage til Monatel, og beder dem om at lægge DK menu i
> den..

Jamen det har jeg så gjort .de ville sende en anden, så vi får se hvad
der sker
tak til alle samt godt nytår

Mvh jens