Se 610i
Fra : Ib Hansen

Dato : 24-12-06 16:12

Hvordan instiller man kamera?så den tager gode billeder om dagen?mine bliver
utydelige og sløret.
Håber i kan hjælpe.
Mvh Ib.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 24-12-06 16:31

Ib Hansen <ibh@tdcadsl.dk> wrote:

> Hvordan instiller man kamera?så den tager gode billeder om dagen?mine bliver
> utydelige og sløret.
> Håber i kan hjælpe.

Har du prøvet at pudse linsen?

Fra : Ib Hansen

Dato : 24-12-06 17:09

ja op til flere gange,det hjælper ikk. Ha Ha.

Fra : Sabina H.

Dato : 26-12-06 00:25

når du har kameraet åbent, er der ved øverste højre tast direkte vej til
indstillinger... tjek derefter alle indstillinger.. slørede billeder kan
skyldes både at den er sat til laveste kvalitet, forkert hvidbalance, eller
at du har aktiveret nattilstanden....

jeg kører normalt med 1 MP i billedstørrelse, uden nattilstand, og
hvidbalancen er sat til glødelampe fordi jeg primært fotograferer
indendørs... du kan også sætte billedkvaliteten til fin....
men husk iøvrigt at det jo altså IKKE er et digitalkamera ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : Ib Hansen

Dato : 26-12-06 13:13

Jeg prøver at rode lidt med det,jeg syntes barer ikke billeder bliver så
gode som på en nokia 6230i?
Mvh Ib.

Fra : Sabina H.

Dato : 26-12-06 15:26

nu kender jeg slet ikke Nokiaens billedkvalitet, men er egentlig godt
tilfreds med dem jeg kan tage med SE'en.... det er ikke noget man bør
fremkalde, men alligevel nok til at man kan se hvad det ligner ;)

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 27-12-06 01:15

"Ib Hansen" <ibh@tdcadsl.dk> wrote in

> Hvordan instiller man kamera?så den tager gode billeder om dagen?mine
> bliver utydelige og sløret.

Jeg havde en K750i før men har skiftet til K610i. Største (og afgørende)
forskel på de 2 er manglende autofokus på 610'eren. Desværre.

750'eren tog ganske fine billeder næsten altid. Med 610'eren skal man være
mere omhyggelig. Måske er det her problemet ligger?

750'eren erstattede fint et ferie- og partykamera. Det vil jeg ikke påstå
med 610'eren.

Fra : Ib Hansen

Dato : 27-12-06 12:52

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mere omhyggelig. Måske er det her problemet ligger?
>
> 750'eren erstattede fint et ferie- og partykamera. Det vil jeg ikke påstå
Surt når man har haft nokia 6230i og 6233.de tog gode billeder.