Hvilken Motorola V3 ?
Fra : Babsoman

Dato : 23-12-06 10:29

Da jeg selv har fået mig en Motorola V3 som extra telefon, men er i tvivl om
hvad det præcis er for en.

Er der en smart måde man kan finde ud af det på, om det er :

V3i
V3c
V3m etc. eller betyder det sidste bogstav bare farven på mobilen ?

Babsoman

Fra : JL

Dato : 23-12-06 14:00

"Babsoman" <babsoman@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Da jeg selv har fået mig en Motorola V3 som extra telefon, men er i tvivl
> om hvad det præcis er for en.
>
> Er der en smart måde man kan finde ud af det på, om det er :

Jeg vil tro at model navnet + serienummer m.m. står på en lille sticker der
sidder på telefonen under batteriet.

> V3i
> V3c
> V3m etc. eller betyder det sidste bogstav bare farven på mobilen ?
>
> Babsoman
Det er meget mere end farve - der er store tekniske forskelle mellem v3
modellerne.
Du kan læse alt om det her:
http://en.wikipedia.org/wiki/Motorola_RAZR_V3

Glædelig jul
- JL

Fra : Henrik

Dato : 23-12-06 17:41

On 2006-12-23 10:28:53 +0100, "Babsoman" <babsoman@cybercity.dk> said:

> [...]
>
> V3i
> V3c
> V3m etc. eller betyder det sidste bogstav bare farven på mobilen ?

Hvis det er en M model så er der på tastaturet en grøn Nodetast til
Højre for navigations tasten. det er forresten en i model med iTunes
interface.

Hilsen Henrik

Fra : Henrik

Dato : 24-12-06 12:14

On 2006-12-23 10:28:53 +0100, "Babsoman" <babsoman@cybercity.dk> said:

> [...]
>
> V3i
> V3c
> V3m etc. eller betyder det sidste bogstav bare farven på mobilen ?

Prøv at se her, der skulle modeller og forskelle gerne fremgå.

http://en.wikipedia.org/wiki/Motorola_RAZR#V3im