Nokia N73 og hotmail
Fra : Bent

Dato : 23-12-06 08:04

Hej Gruppe

Jeg vil gerne kunne benytte min nye Nokia N73 med min hotmail konto.
Jeg benytter TDC som teleselskab, og har under opsætningen mulighed for
enten at vælge smtp.mail.dk eller mail.hotmail.com under den guidede
opsætning (jeg har prøvet begge 2).
Efter følgende angiver jeg min hotmail adresse i de 2 øverste felter
(email-adresse og brugernavn), samt mit hotmail password i den nederste
(adgangskode).
Men når jeg efterfølgende forsøger at tilgå min hotmail konto fra telefonen,
får jeg svaret: Internet: Serveren blev ikke fundet.

Er der nogen der kan gennemskue hvad jeg gør galt?
Jeg har også sat min gmail konto op, og denne virker uden problemer.

Mvh.

Bent

Fra : Bent

Dato : 23-12-06 08:23

Jeg har lige et tillægsspørgsmål.
Når man nu har oprettet 2 hotmail postkasser som ikke virker. Hvordan får
man dem så slettet fra oversigten igen? Det syntes jeg ikke at jeg kan læse
mig frem til.

Bent

Fra : cje

Dato : 24-12-06 08:55

Den 23.12.2006 kl. 08:04 skrev Bent
<NO_SPAMschierff@NO_SPAMhotmail.comNO_SPAM>:

> [...]
>
> Er der nogen der kan gennemskue hvad jeg gør galt?
> Jeg har også sat min gmail konto op, og denne virker uden problemer.

Iflg

http://www.mobildebat.dk/archive/index.php/t-4884.html

så har du et problem. Hotmail er ikke pop3.
Jeg har pinget mail.hotmail.com og får kun 'timeout'. Jeg tror ikke det
servernavn eksisterer.

vh
claus/aalborg

--
Sendt med Operas banebrydende postklient:
http://www.opera.com/mail/

Fra : Bent

Dato : 24-12-06 16:17

> [...]
>
> så har du et problem. Hotmail er ikke pop3.
> Jeg har pinget mail.hotmail.com og får kun 'timeout'. Jeg tror ikke det

Hej Claus.

Tak for dit svar. Jeg kunne næsten regne ud at det var der den var gal, men
undrer mig lidt over at man så laver en opsætning hvor hotmail er
prædefineret.
Pyt, jeg bruger blot min gmail istedet. Den virker fint.
Men ved nogen hvordan jeg får fjernet de 2 forsøg jeg nu har konfigureret?

Bent

Fra : post.petersen@gmail.~

Dato : 06-01-07 18:48

Hej Bent

Jeg har en E60 og kan ikke få gmail til at virke. Får samme
fejlmeddelelse som du fik ved hotmail. Hvilke indstillinger bruger du
til gmail?

Mvh Jan