Opdatere software i Motorola V3 ?
Fra : Babsoman

Dato : 22-12-06 16:28

Kan man selv opdatere softwaren i sin Motorola V3 ?

Hvis ja, hvad skal man bruge til det, og hvor ?

Babsoman

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 22-12-06 16:35

"Babsoman" <babsoman@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man selv opdatere softwaren i sin Motorola V3 ?

Spørg Anders (6400) , han ved alt !
--
ad

Fra : Babsoman

Dato : 24-12-06 00:02

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Babsoman" <babsoman@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
>
> Spørg Anders (6400) , han ved alt !
> --
Lyder sq godt...Du Anders, kan du ikke lige gi` mig Lottotallene til næste
lørdag, det har været en hård uge, så jeg kunne godt bruge dem

Babsoman

Fra : Michael

Dato : 24-12-06 00:13

Babsoman skrev:

>"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Lyder sq godt...Du Anders, kan du ikke lige gi` mig Lottotallene til næste
>lørdag, det har været en hård uge, så jeg kunne godt bruge dem

Jeg vil hellere ha' jokertallene... Sådan helt privat i en mail

--
/signature offline

Fra : Henrik

Dato : 24-12-06 12:07

On 2006-12-24 00:13:06 +0100, Michael <spamhell@brandt-christensen.dk> said:

> Jeg vil hellere ha' jokertallene... Sådan helt privat i en mail

Ja og jeg er egentlig nysgerrig efter svaret på spørgsmålet i starten
af denne tråd....

God jul