Billige selskaber på Telias net
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 20-12-06 12:26

Hejsa,

Jeg skal have fat i et billigt mobilabonnement - ikke noget med køb af
telefon - som gerne skal køre på Telias netværk (dækning på min datters
efterskole!), da hendes uværende Telmore ikke rigtig duer.

Hvilke serviceudbydere bruger Telias net? og et godt tip?

vh
Michael

Fra : Poul Pral

Dato : 20-12-06 18:54

> Hvilke serviceudbydere bruger Telias net?

Kun Telia.

--
Mvh: Poul Pral
SUPER TILBUD på mobiltelefoni: http://poulpral.minven.dk/tilbud.pdf

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 20-12-06 20:41

"Poul Pral" <poul.pral@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kun Telia.

Hmmm, det var da irriterende, så må jeg have undersøgt, om Sonofon evt. duer

Men thanx anyways

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 20-12-06 20:51

Hvad med Unotel ?
De bruger ikke Telia's net, men derimod TDC's....

Fra : John

Dato : 22-12-06 21:15

Anders (6400) skrev:
> Hvad med Unotel ?
> De bruger ikke Telia's net, men derimod TDC's....

Efter som Telmore ikke duer, er Unotel sgu da ikke løsningen :(

Mvh

John

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-12-06 21:13

Michael Nørgaard skrev den 20-12-2006 20:41:
> "Poul Pral" <poul.pral@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hmmm, det var da irriterende, så må jeg have undersøgt, om Sonofon evt. duer
>
> Men thanx anyways

Jeg ved, at acnmobile.dk kører på Telia's net.

Hvordan du får fat på acn-abonnementet ved jeg så ikke. Og prisen ved
jeg heller ikke.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 20-12-06 22:52

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved, at acnmobile.dk kører på Telia's net.

Har tjekket deres hjemmeside
http://www.acnmobile.dk/mobile/dk_dk/getting_started/price_plans/acn_friends_500.jsp
som ikke er helt let tilgængelig. Så vidt jeg kan se af deres prisliste vil
de have et månedligt abonnement, hvilket jo er lidt "umoderne", også selvom
prisen konverteres til ACN-til-ACN minutter for det er måske ikke lige
ACN-kunder, der er flest af blandt vennerne......

Men takker for tippet, så ER der jo nogen på Telias net

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-12-06 23:51

Michael Nørgaard skrev den 20-12-2006 22:52:

> Men takker for tippet, så ER der jo nogen på Telias net

Hvorfor ikke selve Telia?

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 21-12-06 01:13

> Hvorfor ikke selve Telia?

Måske jeg ser de forkerte steder, men hvis ikke jeg skal have en telefon,
synes jeg ikke deres abonnementer er videre attraktive

Fra : Poul Pral

Dato : 21-12-06 06:51

> Måske jeg ser de forkerte steder, men hvis ikke jeg skal have en telefon,
> synes jeg ikke deres abonnementer er videre attraktive

Hvad med et taletidskort (Telia Talk)?
Hvis du fylder på nettet koster det 85 øre pr. minut + 20 øre pr. SMS.

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-12-06 18:29

Michael Nørgaard skrev den 21-12-2006 01:12:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
>

> Måske jeg ser de forkerte steder, men hvis ikke jeg skal have en telefon,
> synes jeg ikke deres abonnementer er videre attraktive

ØØhhhhh, abonnementerne koster det samme om du har brug for en telefon
eller ej.

Hvis du køber en telefon bliver du ved Go-abonnementet pålagt et
minimumsforbrug på 99/199/299 kroner
Det er jo så bare vide nogenlunde hvad du ringer for om måneden, så får
du fuld valuta for pengene.

http://telia.dk/privat/produkter/mobil/abonnement/go/detaljer/

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 21-12-06 22:30

> ØØhhhhh, abonnementerne koster det samme om du har brug for en telefon
> eller ej.

Ja, det er sandt nok, men fx. TeliaExpress til 120,- kr. pr. md. inkl. fri
SMS. Dertil kommer, at minutterne koster i runde tal 1,- kr. pr. minut.
Det betyder jo, at jeg - hvis jeg ikke vil have telefonen - kan få noget
væsentligt mere attraktivt såvel fri SMS som minutpris.
Til gengæld giver TeliaExpress ret til at købe en telefon til 1,- kr - så
min pointe er jo, at det kun er hvis jeg vil udnytte/har behov for dette, at
Telias produkt er attraktivt......

vh
Michael

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-12-06 23:31

Michael Nørgaard skrev den 21-12-2006 22:29:

> [...]
> min pointe er jo, at det kun er hvis jeg vil udnytte/har behov for dette, at

husk lige loyalitetsprogrammet. Efter 1½ år koster Xpress kun 60 kroner.

Uanset om du køber en telefon eller ej, så er du bundet af abonnementet
i 6 måneder, så giv du bare den ekstra krone og få en ny telefon til
teenageren.

Fra : Poul Pral

Dato : 21-12-06 06:51

> Jeg ved, at acnmobile.dk kører på Telia's net.

Ja, indrømmet - dem kendte jeg ikke.
Men spørgsmålet er hvor store de er. Er det nogen man tør satse på.
De er i al fald ikke store nok til at IT- og Telestyrelsen har dem på deres
prisguide, og der er ellers mange!